søndag den 27. november 2011

SysleSammen No. 1 2011


Første søndag i advent....det kan lige minde en om at der ikke er lang tid at lave gaver i mere....

Denne første sysleSammen er en ganske enkel ide som alle kan være med på ,både store og små.


Af forskellige materialer har jeg lavet et bud på til og fra kort, vinduesjuleophæng og juletræspynt.


Jeg har brugt , prikket papir fra MiniMega, stjerneklistermærker, farvede plasticperler, keramik svampe, limstift , saks og tynd fiskesnøre fra skuffen... ;-)


To cirkler med en diameter på 7 cm, hhv en af ensfarvet pap og en tilsvarende klippet i prikket papir danner hhv for og bagside på til og fra kort, jeg har limet de to sider sammen. Har pyntet lidt med stjerner og perler.


Til juletræet og vinduerne kan i lave hængere af blandet papir, perler og dims. Her er det bare at slippe fantasien løs!


Jeg har brugt de store klistermærkestjerner som skabelon således at en stjerne klippet i prikket papir på snoren fæstnes ved at klistrene den på en tilsvarende klistermærkestjerne.


Jeg kan rigtig godt lide rød jul , bare det ikke bliver for rødt.


Mulighederne er mange, kan bare sige at jo flere der er jo flottere ser det ud....farver og jul!

Nyd Dagen

KH

7 kommentarer:

sannepkunst sagde ...

De er så fine. Tak fordi du deler (:

Mia sagde ...

Super fine! Og god inspiration. Jeg har lavet to ophæng til min jule give away, som lukker i dag kl. 20.00. Vær med!
Kh. Mia

karenbykaren sagde ...

Hvor er det bare nogle fine juleophæng :) Skønt med inspiration til lav-selv pynten i år!

Karen

Marina sagde ...

Super fint, finurligt og nemt.

Pustetrolden sagde ...

Dejlig blog du har. Jeg har meldt mog som læser.
Jeg er helt vild med englene med filthoveder, du lavede sidste jul, dem må jeg prøve at lave.
Hilsner Mette

Fie sagde ...

Sikke nogle fine ting, jeg har vist alt hvad der skal bruges, så jeg vil igang hurtigst muligt! Tak for inspirationen:-)

Unknown sagde ...

Uh, hvor er de fede! Den idé tyvstjæler jeg lige præcis og med det samme! :-)
Kram