onsdag den 19. november 2014

Min Yndlings Julekalender OG nyt På Hylderne

November synes noget laaaang og våd i år eller er det bare mig ?
 
Lokalejagten står stadig på , måske det lysner , om ikke andet er der andre "sager" som i disse dage har lysnet november en hel del for mit vedkommende :-)
 
 
Trine Bertelsen fra  CaMaRose ( tidligere Strikkebogen.dk) har fået lavet de skønneste nye farver i Lamaulden og netop nu strikker en kær kvinde Tusindfryds Yndlingscardigan op i en helt uimodståelig pudderfarve.
 
Alle farverne kan se på www.tusindfrydcph.dk under lamauld ;-)
 
 
Årets Julekalender byder på Jullerup Færgeby som var min absolutte favorit som barn, kan se den blev sendt første gang i 1974 , må have set den senere...og skal helt sikkert gense den i år!
 
 
Ulandskalenderen dertil er illustreret af en af mine yndlingstegnere Anna Jacobina Jacobsen som også står bag denne Engel.
Ulandskalenderen står heldigvis allerede i køkkenet og pynter og fyrer op under juleminderne.
 
Glæder mig til December.
 
Nyd Dagen
 
KH


1 kommentar:

A + K = ♥ sagde ...

Det er så skønt med gensyn med en favorit julekalender :D

- Anne