onsdag den 29. oktober 2014

Lidt Fra Livet Mellem Tre Gader....

 
Bare rolig, der kommer ikke en roman nu.
 
Slog mig blot den anden dag at en meget stor del af mit liv udspiller sig på en strækning over tre gader og indenfor 1 km2 , dage tager lidt hinanden , men sådan er det vist med hverdage og efter hvad jeg "hører" er det ikke kun mig det sker for ;-)
 
Men hey når gaderne er dejlige og det man foretager sig er godt er alt jo som det skal være !
 
Indenfor gaderne er disse modeller tænkt, tegnet, testet, beregnet og strikket....
 

Har min cykel trofast transporteret et utal af garnnøgler....


Ligger der en masse spoler med entrådet Engleuld og venter på test...


Og Strikkemøllen her er blevet testet og godkendt så den nu kan findes i webshoppen www.tusindfrydcph.dk . Må sige at det er en noget anderledes og "ubesværet" fornøjelse at strikke snører på sådan en sag ;-)


I næste uge drejer jeg lidt fra ruten , turen går til Vesterbro og til et spændende møde ude i byen ;-)

Har du mon dine "ruter" i hverdagen ?

KH

W

6 kommentarer:

Jeanette / Lutter Idyl sagde ...

Jeg MÅÅÅÅÅ eje sådan en mølle - læg lige en til side hva, for så skal jeg helt sikkert have sådan en med når jeg kigger forbi imorgen eller overmorgen :D

tichtach sagde ...

Osse mig! Den er da for smart - og så ligner den min mors gamle persillehakker!

Raastof sagde ...

Det kender jeg godt, det med gaderne. Og når det er gode ting man laver, så er det godt. Spændende med Vesterbro og fabelagtigt med strikkemøllen, som jeg i dag har bestilt sammen med aaaalt for meget garn (haha, det kan man slet ikke, bestille for meget garn)

Tina sagde ...

Den strikkemølle ser da ut til å være litt av en revolution! Jeg har satt mine børn til det (med strikkelise) men det er ikke så poplulært lengre. Jeg kender så godt det med gadene, her er det kun 4 kvartaler og max 3 stop med sporvognen (men det sker ikke hver uge!). Jeg må bestemt innom din butikk neste gang jeg er i Kbh, jeg håper ikke du har lukket hele julen? Vi feirer på Fredriksberg i år, jeg gleder meg allerede :-)

Tina sagde ...

Jeg ser nu at du lukker butikken. Jeg får bestille fra din web shop. Du sender til Norge, ik?

Tina sagde ...

Jeg ser nu at du lukker butikken. Jeg får bestille fra din web shop. Du sender til Norge, ik?