tirsdag den 5. august 2014

Ferie " Remix"

Tilbage på Østerbro efter 3 skønne uger i "skoven" (uden netforbindelse) på Langeland.
 
Det tog mig omkring en uges tid at nå ned i "skov og ferie gear " men så var jeg også klar til stråhat , daseri og dage uden to do lister.
 

Langeland byder på rigtig mange loppemarkeder og det kan jeg jo slet ikke stå for, så en platte med strikketøj....


En smuk glaslampe samt lidt bøger er kommet til i mit loppeliv.


Fik også et lille sommerkys af min dejlige MOR, det med loppefinderi er vist arveligt...


Musik under åben himmel på Langelandsfestival, Marie Key er virkelig en oplevelse at høre.


Og nå ja , når man sådan "bare" er har man god tid til at nyde livets søde fristelser , fik i al fald tømt en god stak P Tærteposer....


Hænderne fik jeg nu også brugt en hel del, kan jeg ikke lade være med, startede ud med at hækle en lille stak håndklæder, så dejlig ukompliceret og helt perfekt at ferielande med.
Flere har spurgt til en "opskrift" laver jeg her på bloggen en af dagene.


Efter håndklæderne fik jeg bladret mig igennem diverse skønne blade, sådan i ro og mag med benene oppe.


Strikket har jeg selvfølgelig også, en hel del sågar , så når nu alt er beregnet , renskrevet, fototgraferet og sat op skulle der gerne være nye modeller klar i Engleuld.


En ting er selv at lave opskrifter ( et stort og dejligt arbejde ) dejligt er det også "bare" at nyde andres opskrifter og en lille sommer favorit her er Stine Hoelgaards Mikkel Ræv, den var med i et tillæg til Hendes Verden no. 29.


Tilbage i butikken , dejligt at gense mine søde kunder og høre jeg har været savnet ;-)


Lidt nyt tilbehør og indpaknings "hejs" var heldigvis ankommet til åbningen. Så er det bare at få planlagt efteråret og nyde alt det som kommer.

Har du haft en dejlig sommer ?

KH W

6 kommentarer:

Moster Pips sagde ...

Det er lige sådan en sommerferie skal være ;O)

Jeanette Renting sagde ...

Hej Wenche!
Det lyder som en rigtig god sommerferie!
Vi har haft en deilig sommerferie i København, lækkre temperatur, 27 grader alle dage, og Hornbæk, Gilleleje og Tisvildeleje er bare skønt.
Nyd sommeren ogsa nu du er kommet hjem.

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Ser du til at du trods afslapning har fået lavet en del. Ditto her, kunne strikke en del i Berlin, når Folke var på skateboard banen, så det blev nydt.
Tak fordi du viser min nuttede ræv :-)

Gitte Tofte sagde ...

Hvor ser det skønt ud :-)

Gitte Tofte sagde ...

Hvor ser det skønt ud :-)

tusindfryd sagde ...

Tak :-) Det var også rigtig dejligt og "rigtig" ferie :-)