torsdag den 10. juli 2014

Hello Esbjerg - Hello Overblik - Hello Ferie

Her lige inden jeg smider strømperne og flytter ind i mine klipklappere må jeg lige sige....
 
- Hello Esbjerg !
 
Jeps, fra i dag af kan du finde Tusindfryds Hverdagsuld og Engleuld hos GARNHJØRNET , Kirkegade 10, 6700 Esbjerg.
 
- Hello Overblik !
 
I webshoppen har jeg lagt  både EngleUld og HverdagsUld  op så du kan se og bestille af alle farver på én gang.
 

Engleulden har fået to nytilkomne / forsinkede, En lys let grå Sand 03 og en klassisk Gammelrosa 14.



HverdagsUlden´s farvekort bliver lige så stille udvidet, håber på  nye medlemmer efter sommerferien.




Og nå ja - HELLO FERIE , har du planlagt besøg i butikken / webshoppeni din sommerferie tjek lige HER.
GOD SOMMER OG PAS GODT PÅ HINANDEN

KH

1 kommentar:

Irene sagde ...

Ihh .. så er det jo heldig man bor i Esbjerg og Garnhjørnet er min strikkecafe :o)