lørdag den 7. juni 2014

StrikkeFestival I Øst Og Vest

I min kalender har jeg sat kryds ved den 19. - 21. September , der rejser jeg vestpå til Strikkefestival på Fanø.

Nu må et kryds vist tilføjes, den 4. -7. September , her er der Strikkefestival på Bornholm !
 
 

Smukke Øer, frisk vind , garn og strik , hvad mere kan man ønske sig ?

www.strikbornholm.dk så jeg at bl.a Stine Hoelgaard , Karen Marie Dehn og Asli Sørup-Andersen. afholder workshops under festivalen.

Fik "nys" om Strik Bornholm da jeg bladrede i Hendes Verden, den nye, her til formiddag og jo jeg har været inde på linket HER og deltage i konkurrencen om en tur for to til Strik Bornholm....kunne  ikke lade være...

Programmet og alt om strik Bornholm kan du se lige  HER

Det kan gå hen at blive noget af en ulden og travl  strikke September og spændende at se hvorledes Bornholmerne fortolker en strikkefestival.

Ønsker jer alle en skøn Pinse , HUSK at Sysle

KH

W

2 kommentarer:

Gitte Tofte sagde ...

Lyder skønt :-)

Ingrid Dahl-Madsen sagde ...

åh altså, det drømmer jeg også om....og tænker også, at når mine børn bliver store, så skal jeg på strikke-cruise, som også lyder som et megafedt koncept:-) Glæder mig til at læse om dine strikke-weekender. kh. Ingrid (www.knitmandu.blogspot.dk)