mandag den 12. maj 2014

I Anledning Af Morsdag - Nu Med Tre Heldige Mødre

Her Kommer lige de tre heldige vindere, udtrukket efter navn og klokkeslettet for kommentaren :
 
 
From 9.34
Jeg er desværre ikke mor endnu, men jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide et strikketøj til min mor :) Det ville hun elske
 
Anne 11.35
Det er helt sikkert til mig selv, hvis jeg er heldig. Jeg har ikke min mor mere, og mine børn ved vist ikke hvad mors dag er.
Hilsen Anne
 
Didde 23.05
Dette er den perfekte mor-datter gave. Jeg har nemlig ikke rigtig lært at strikke endnu, og nøjes derfor med hæklenålen. Min mor derimod, hun er ferm med strikkepindene. Derfor ville denne gave være perfekt til os, da jeg vil lære at strikke, få nogle pæne puder, men vigtigst af alt- så vil min mor og jer komme til at bruge en masse tid sammen <3 br="">Vh. Didde
(Didde.haslund@gmail.com)
 
Kære Vindere, vil i maile mig jeres adresser på kontakt@tusindfrydcph.dk , så vil jeg snarrest sende.
 
KH
 
W
 
 
 
I anledning af morsdag og at jeg 11.5.2003 ( på morsdag) fik verdens dejligste pige vil jeg da lige......
 

Sige GO for en lille Give Away hvor tre mødre kan vinde.....


Strikkeopskrift og garn til 2 stk "Hello Daisy" puder

Der kan frit vælges mellem de 26 farver i Hverdagsuld lige  HER

Lyst til at deltage på vegne af dig selv, din mor eller en andens mor?

Skriv blot en kommentar i feltet nedenfor og husk at holde øje på bloggen fra på mandag om du , din mor eller en andens mor skal have strikketøj på vej med posten.

Rigtig god søndag og morsdag derude.

KH

W

145 kommentarer:

bruunsbolig sagde ...

Jeg er med! Mon ikke det er til mig selv, da mine 4 sønner synes at "mors dag "er noget kommercielt fis :-).Go mors dag til dig!

Camilla (Bullernuller) sagde ...

Jeg vil gerne vinde til mig selv. De puder ville pynte i min sofa og min søn på 1år har også lige glemt mors dag :)

Jeanette Renting sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Annette Andersen sagde ...

Ikke dårligt. Deltager gerne ;-)

Jeanette Renting sagde ...

Jeg er med! Mine børn laver nu morgenmad til mig, det er dejligt.Go' morsdag til alle mødre i verden!

Hrönnsa sagde ...

jeg er med :) de puder ville pynte min sofa rigtig fint. Jeg bliver mor for første gang til august !

Marianne Sonne sagde ...

Ja tak, det strikketøj må gerne lande hos mig - god mors dag :-)
Kh Marianne

Britt sagde ...

Jeg er helt klart med :o)kunne godt bruge en mordags gave til mig selv.... nu hvor det eneste jeg har ønsket er en sød dreng og desværre fået en sur en istedet......

Maia sagde ...

Jeg vil da helt sikkert gerne være med

pif paf puf aka Lea. sagde ...

Jeg er med. Elsker de puder. Og det er jeg sikker på min datter også vil gøre.

Hottentotten sagde ...

Uh, ha hvor lækkert, det vil jeg som mor gerne vinde, også vil jeg strikke dem til til min mor, som pt. er indlagt!!
God mors dag!
Hilsen
Karen

Tina Nielsen sagde ...

De puder er så lækre, og mon ikke jeg kan lokke svigermor til at strikke ;-) fortsat god morsdagsgave til dig og god fødselsdag til tøsen ;-) kh 10na

Mo sagde ...

Jeg ønsker dem til mig selv. God mors dag til alle.

Mette S sagde ...

Jep jeg er med... Og de må helt klart være til mig selv, da kæresten synes at mors dag er lige så kommercielt som Valentins dag og det er svært at forlange gaver og kaffe på sengen af pigebarnet på bare 3 måneder. God weekend :-)

Trine Dalsgaard sagde ...

Det kunne være dejligt. Jeg ved det bliver den eneste morsdagsgave ;-). De ser godt nok lækre ud.
Vh Trine

Marie Kaas sagde ...

Det skulle være til mig selv - men puderne ville pynte i min mors sofa. Og det er aldrig for tidligt at gå i gang med julegaver!

Lisbeth Søberg sagde ...

Ja da...ville være skønt at vinde, da strikkekurven er ved at være Tom...

Marie Kaas sagde ...

Det skulle være til mig selv - men puderne ville pynte i min mors sofa. Og det er aldrig for tidligt at gå i gang med julegaver!

sonja sagde ...

meget gerne med:)

Mie sagde ...

Krydser fingre og håber på en særlig mors dag :-)

Mie sagde ...

Krydser fingre og håber på en særlig mors dag :-)

Anne Rønn Nielsen sagde ...

Jeg ville elske at vinde den skønne gave. De ville pynte på børneværelset! Krydser fingre for at heldet er med mig. Hilsen Anne

Nørkle Tøserne sagde ...

Ville elske at vinde en sådan gave og glæde min mor med en helt særlig pude til hendes stue.
MVH Rikke

From sagde ...

Jeg er desværre ikke mor endnu, men jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide et strikketøj til min mor :) Det ville hun elske

Hanne sagde ...

Jeg ville blive glad for at vinde dette fine kit så jeg kan lave disse puder til min datter😃

handmadebymormor sagde ...

Tillykke med din datter i dag :-))) Jeg kunne godt tænke mig at vinde, så ville jeg give den til min datter :-)
God fødselsdag/morsdag til dig.
Kh Hanne

Frk. Anemone sagde ...

Det vil jeg gerne - i dag på Mors dag holder mine to tvillingesønner på 26 fødselsdag :)

Karina/Tungelunden sagde ...

Det kunne være så fint et lille sommerhus-projekt når jeg sidst på måneden skal afsted med veninderne :)

Carina Gülstorff sagde ...

Hvis jeg vandt skulle det være til min mor :)

Gulstorff1983@gmail.com

www.signes-sysler.dk sagde ...

Det vil jeg gerne vinde. Får ellers ingen mors dags gave.

Elsklinger sagde ...

Ja tak :-)

Marianne sagde ...

Tillykke med din datter. Min niece fylder også år i dag.
Skøn præmie. De er vildt flotte dine puder.
God søndag
Mange hilsner fra Marianne

Mette Andersen sagde ...

Jeg vil elske at vinde, da jeg så vil strikke puden til min datter som holder sin første mors dag i år ;))

Mor Lotte sagde ...

Uhh jeg vil gerne vinde opskriften på de puder.... Synes at de er skønne.... Og er sikkert på af en af mine tre unger synes at de ville være flotte i vores sofa :-)

Eva T sagde ...

Puderne er så smukke, er helt sikkert med!:-)

Julie Søndergaard sagde ...

De er så FINE!! Hvis jeg var så heldig, ville jeg strikke en til min mor ig en til mig :-)

xx. Julie

Anne Neumann Nielsen sagde ...

Tillykke til dig selv :) - og ja tak, det vil jeg gerne vinde - så kunne jeg lave puder til verdens bedste datter <3

Iben Brøndum sagde ...

Håbet er lysegrønt:-) Rigtig dejlig morsdag

kabech sagde ...

Ejj hvor lækkert!! Ville gerne vinde til mig selv, så jeg kunne give dem videre til min mor i færdiglavet tilstand :-)

kabech sagde ...

Ejj hvor lækkert!! Ville gerne vinde til mig selv, så jeg kunne give dem videre til min mor i færdiglavet tilstand :-)

Rebecca P sagde ...

Jeg ville gerne strikke en pude til min mor 😊

Sabine Rezgale sagde ...

Skønt garn, jeg er med!

Louise Huss sagde ...

Kære Tusindfryd med den dejlige blog
Tillykke med barnet. Jeg drømmer om en karrygul og en rosa pude til at give lidt farve i sofaen.
God mors dag til dig, mvh Louise

Britt sagde ...

Tillykke med din datter. Jeg vil gerne vinde en ekstra morsdags gave til mig selv :)

Lisbeth Vissing sagde ...

Dem ville jeg rigtig gerne forære til mig selv.
I min familie " bruger vi" ikke rigtig at gøre noget ud af Mors dag. Her forkæler vi hele året rundt.
Hilsen Lisbeth

Ylvalishule sagde ...

Tillykke med datteren. Håber, I må nyde dagen. Puderne er så fine, og jeg vil selvfølgelig mægtig gerne være med i lodtrækningen. Tænker, at hvis jeg skulle være heldig, - så skulle min elskede svigerMOR forkæles, hun er noget ganske særligt. Kh. Kristina

Mette sagde ...

Tillykke med datteren din.
Dem vil jeg gerne til mig fra mig for at have født 2 pragtfulde tøser <3 krydser finger :)
God mors dag til dig.

Trine Jensen sagde ...

De puder et så fine.. Tror det skal være til både mig selv og min mor! :) Det er et godt hygge projekt! :)

Katrine Lærke Hedemand sagde ...

Tillykke med fødselsdagen til din datter.
Hilsen Katrine, khedemand@gmail.com

Katrine Johannesen sagde ...

Det må blive gaven til mig selv, for det bliver vist den eneste gave jeg får på mors dag, trods to herlige unger.
Tillykke med din store datter.

Lisbeth Kristensen sagde ...

Jeg vil meget gerne vinde. Mine døtre kommer i eftermiddag😄

Sandra sagde ...

Sådan et kit ville jeg da gerne vinde, så kan jeg dele puderne med mine 2 drenge:-)

Helene sagde ...

Kunne da være skønt at vinde, som overraskelse til min mor... Krydser fingre!

Ditte Olsen sagde ...

Dem vil jeg gerne vinde. Jeg vil dele, så der er en til mig selv og en til min mor :-)

Mange hilsner
Ditte

Camilla B. Kirkegaard sagde ...

Herhjemme er der desværre heller ikke nogen, der fejrer mors dag - så det må vist være en undskyldning for at beholde det selv, hvis jeg er så heldig at vinde :-)

anne sagde ...

Det er helt sikkert til mig selv, hvis jeg er heldig. Jeg har ikke min mor mere, og mine børn ved vist ikke hvad mors dag er.
Hilsen Anne

Stinne sagde ...

Den ville jeg rigtigt gerne vinde. Morsdag bliver ikke fejret her, så lidt hyggestrik ville være meget kærkomment ;)
Kh. Stinne

Helle sagde ...

Lækkert! :-D

Jeg skynder mig lige at deltage :-)

Camilla (Fru Millas Cupcakes) sagde ...

Det vil jeg vinde. Havde min mor stadigvæk været hos os, så ville jeg vinde det til hende. Men nu vil jeg vinde til mig selv, og forsøg på at strikke dem til ære for hende.

Helle Kjeldgaard sagde ...

Åh jeg ville gerne vinde. Min datter er endnu for lille (11 uger) til at tænke på morsdag og hendes far er vist mest af den holdning, at det er noget kommercielt noget. Tilgengæld fortæller han mig hver dag hvor fantastisk en mor jeg er og det er bedre end blomster og gaver en enkelt gang om året:-)
Tillykke med din datter:-)

Joan sagde ...

Er meget gerne med til denne fine give away....håber du selv nyder mors dag og hjertelig tillykke med datteren.

Birgitte sagde ...

Det vil jeg da gerne deltage i :)
Den to-årige har for længst lært at sige 'mor strikker', så det må jo være passende ;)
Tillykke med datteren!

Marianne sagde ...

Du er en fantastisk pige og mor. Til lykke med datteren og god mors dag.
Marianne

Jessica kofoed gulbrandsen sagde ...

Jeg vil gerne vinde lidt forkælelse. Børnene er endnu for små til den del, og manden lidt glemsom;)
Hilsen Jessica

strikkeforsker sagde ...

Jeg vil gerne vinde et lækkert strikkekit, puderne vil blive til mors sommerhus.

Trine Rasmussen sagde ...

Uha den vil jeg meget gerne vinde, så jeg kan strikke den til min mor :D

Merete Agger sagde ...

Ja tak:-). Nyt hjem kræver nye puder:-)

Ditte sagde ...

Det må blive til min mor :-)
Skrivtildittelindberg@gmail.com

Ditte sagde ...

Det må blive til min mor :-)
Skrivtildittelindberg@gmail.com

Tudsesmor sagde ...

Åh dem kunne vil strikke sammen. Til det nye hjem hvor min lille familie skal bo med min mor :-)

Mai sagde ...

Jeg er i strikkeklub med to af mine søstre og min mor. Mon ikke vi godt li' ku' bruge sådan en fin opskrift og noget smukt Tusindfryd-garn. Det tror jeg! :) Jeg må straks tippe dem om din fine konkurrence.

Go' dag og tillykke med din datters dag <3

kh Mai / maiodgaard@gmail.com

Kahr Kreation sagde ...

Jeg har længe villet strikke en pude, så denne give away må da være min store chance :-) jeg vil rigtig gerne deltage. Tillykke med datterens fødselsdag og glædelig mors dag.
Kh Line

Unknown sagde ...

Til min mor, som savner et strikkeprojekt under længere sygemelding.

helle norlen sagde ...

Dem ville jeg gerne glæde min piger med !

Anette sagde ...

Jeg vil gerne vine til mig selv og lave en pude til hver af mine piger.

Penille Hjortnæs sagde ...

Tillykke med din datter!
Er sikker på min mor vil elske sådan et par puder!

Randi Marie Jensen sagde ...

Fantastisk gave :-) håber heldet når hjem til mig ....:-)

Randi Marie Jensen sagde ...

Fantastisk gave :-) håber heldet når hjem til mig ....:-)

Nynne sagde ...

Uh, jeg er også med!! Jeg vil strikke dem til min mor :)

Glædelig mors dag og god søndag!

- Nynne

Ulla Føhns sagde ...

Hej, jeg vil gerne prøve lykken - har tænkt, at min dejlige datter skal ha puderne, hvis jeg skulle være heldig. Ønsker farve 17 og 13 :-) Hilsen Ulsen

caroline edlund sagde ...

Åhhhh, dine vakre puter! Som mor til en flott Mai-pike ønsker jeg å strikke disse til henne en gul,37 og en mørk, 09. For det passer teenageren. Caroline

Christina Lindeskov sagde ...

Tillykke med datteren. I min familie fejrer vi ikke mors dag, men jeg ville blive rigtig glad for at vinde garn og opskrift til de skønne puder. Vh cl@hogym.dk

Lise Hansen sagde ...

Er selv blevet mor for to måneder siden, ville elske at vinde - hvis jeg vinder kommer de nok til at pryde i vores kolonihave, hvor mig og bettepigen forhåbentlig skal hygge denne sommer :)

Noget Uldent sagde ...

Jeg vil da også gerne være med. Er ikke selv mor endnu, men har lige smidt min egen og faderen ud efter en skøn weekend her hos os uden gave (men med masser af mad). Mon ikke min mor ville elske en skøn pude eller to :)

Noget Uldent sagde ...

Jeg vil da også gerne være med. Er ikke selv mor endnu, men har lige smidt min egen og faderen ud efter en skøn weekend her hos os uden gave (men med masser af mad). Mon ikke min mor ville elske en skøn pude eller to :)

Noget Uldent sagde ...

Jeg vil da også gerne være med. Er ikke selv mor endnu, men har lige smidt min egen og faderen ud efter en skøn weekend her hos os uden gave (men med masser af mad). Mon ikke min mor ville elske en skøn pude eller to :)

Karin, Esbjerg sagde ...

Kunne jeg, mor til 3 skønne unger, godt bruge i slænge- sofaen :)

Maja sagde ...

Smukke puder, dem vil jeg gerne pynte med i min stue.

Gitte sagde ...

Tillykke med dagen i dag :-) Jeg vil gerne strikke de fine puder.

Kh Gitte

Sofie Kirk sagde ...

Jeg fejrer i dag min første mors dag, og selvom det er så som så med tid til det kreative, så vil jeg meget gerne deltage i konkurrencen om de fine strikke kit.

K som Karla sagde ...

Garn til mor 👍👍👍👍 jeg vil gerne deltage. God mors dag til dig Wenche og tillykke med datteren. Kh Sofie

Gitte Jensen sagde ...

Vild lækker gave - kunne være til min søster (som ikke er mor)

Anne-Sofie Lindberg sagde ...

Hvis jeg er heldig må jeg jo lave den til min mor :)

Anna Skjødt Olesen sagde ...

Sikke et fint mønster! Jeg vil også rigtig gerne deltage i denne skønne konkurrence :) Ville være lækkert med en ekstra gave til min mor - for på SU er det ikke lige de største gaver der kan finansieres.

Glædelig Mors dag!

Bedste hilsner Anna, anna_olesen_835@hotmail.com

Lajla Myrup Pedersen sagde ...

Hvis jeg vinder, har jeg en dejlig svigermor, som skal forkæles..
lajlamyrup@gmail.com

Mullerier sagde ...

Nøj, det gad jeg godt vinde! Jeg mangler endda nye puder;-)

marielouisejoergensen89@gmail.com

kirsten hansen sagde ...

Puderne skal jeg lave til min mor. jeg er med.

Bente Simone sagde ...

Jeg er med. Daisy mønsteret er så fint.

Linda sagde ...

Her hjemme fejres der ikke morsdag, så jeg ville da elske hvis forkælelsen kom andet sted fra :-)

HandmadeByMalle sagde ...

Er blevet forkælet lige siden kl. 6.30 her på en søndg morgen af børn og farmand.. Og tænk hvis jeg nu kunne blive yderligere forkælet med at vinde et pude kit. Helt klart til migselv. Tillykke med datteren...

Knus
Malle

Anna Hansen sagde ...

Dejlige mor skal da vinde de puder. Jeg er (desværre) endnu ikke selv mor, men min mor er den bedste, og det får hun ikke at vide nok <3

Christina (Gem et lille smil) sagde ...

Jeg ville gerne - enten selv eller lade min mor - strikke puder af karrygult, sennepsgult, okkerfarvet eller brændt orange til sofaen. :-)

Kari Vogelsang Wolff sagde ...

De puder er super skønne. Vil så gerne vinde et strikkekit helt og aldeles til mig selv...bare fordi det er mors dag :)

Jannik Just sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Jannik Just sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Jannik Just sagde ...

Åh det ville være dejligt at vinde :)

Sanne

b sagde ...

Jeg har det meget dobbelt med denne dag. Nyder mine tre pigers hjemmelavede gaver, men savner så frygteligt min egen mor. Denne dag mere end de andre. God mors dag til alle mødre :-)

Irene Rasch sagde ...

Dem vil jeg gerne vinde, så kan jeg strikke en til min mor, da hendes hænder pga gigt ikke længere kan strikke, go' mors dag og tillykke med datteren;)

Anette sagde ...

Åh jeg ville gerne vinde. Dine puder er superflotte. Og min familie ignorerede Mors Dag, så det ville være dejligt at vinde. :-)

HANNE sagde ...

Skøn gave, som jeg gerne vil vinde og dele med min mor :0)

HANNE sagde ...

Skøn gave, som jeg gerne vil vinde og dele med min mor :0)

Eva sagde ...

Mine 4 (voksne) børn er mit livs største gave. Men lidt hverdagsuld ville da ikke skade :)
Tillykke med din datter 11 års fødselsdag.

Tanja's Verden sagde ...

Jeg er godt nok ikke mor. Men vil rigtig gerne vinde det til min mor :)

Mie Christensen sagde ...

Kunne da godt tænke mig at lave et par puder til min mor, så jeg er med.

Ann sagde ...

Uhhhhh den napper jeg gerne! De skal være til min mor, men jeg strikker dem for hende. Hun strikker sweatre og alt muligt fint til min lille pige, så nu må nogen strikke noget fint til hende og hendes kreastol hvor hun laver patchwork tæpper og strikker!!! mørkegrå og pudder ville være såå fine til hende!
glædelig mors dag til alle jer supermødre <3

Lea Jakobsen sagde ...

Dejlig give-away...ville være dejlig at fejre sin første mors dag (som mor selvfølgelig) med.

ana69 sagde ...

Åh en super morsdags gave, jeg krydser finger for at jeg er den heldige :-)

ByFonna sagde ...

Den ville jeg hjertens gerne vinde til mig -og min mor. Jeg strikker, hun skal have puderne;-):-)

sanne sagde ...

Wauu, jeg vil gerne deltage og tror det bliver til mig selv hvis jeg er så heldig at vinde

Anne Sofie sagde ...

Jaaaa, vil vildt gerne vinde! :) sofie_steens (a) hotmail.com

Misspeachycheeks sagde ...

Åh, de er så fine de puder! Vil gerne deltage og krydser fingre for at vinde! Så kan der komme gang i strikkepindene igen :)

Misspeachycheeks sagde ...

Åh, de er så fine de puder! Vil gerne deltage og krydser fingre for at vinde! Så kan der komme gang i strikkepindene igen :)

Karen Elisabeth sagde ...

øj, tænk hvis jeg var så heldig at VINDE en mors dags gave, når nu jeg ikke har fået nogen som helst mors-dags tilkendegivelser fra mand og børn...

Arliana.Swann (a) gmail.com

Sine Bjerre sagde ...

Dem vil jeg gerne strikke til mig selv - på vegne af mine to skønne unger :-)

Tina sagde ...

jeg vil rigtig gerne være med. De er så fine.

Mamamut sagde ...

Morsdag er jo ikke kun en dag om året. Så det dyrker vi ikke, men måske det så lige bliver min garndag snart.

KristinaT. sagde ...

Det sæt vil jeg gerne vinde :) mor til Emil og Frederik på 19 måneder...

KristinaT. sagde ...

Det sæt vil jeg gerne vinde :) mor til Emil og Frederik på 19 måneder...

Mai-Britt sagde ...

Så meget ja tak, da mine nuværende puder er smurt ind i madder og chokolade. Kærlig hilsen Mai-Britt, mor til Buster på snart 3 :)

Himmelspjæt sagde ...

Lækre puder så skulle det være en mors dag gave mig selv

Trine sagde ...

Det må blive et projekt der skal laves til min mor. Da jeg har valt ikke selv og blive det.
Mvh Trine

Annepande sagde ...

De er vidunderlige de puder, de ville passe perfekt i min sofa :-) og jeg er sikker på min mor ville hjælpe med at strikke :-).

annehammersholt@gmail.com

Didde Haslund sagde ...

Dette er den perfekte mor-datter gave. Jeg har nemlig ikke rigtig lært at strikke endnu, og nøjes derfor med hæklenålen. Min mor derimod, hun er ferm med strikkepindene. Derfor ville denne gave være perfekt til os, da jeg vil lære at strikke, få nogle pæne puder, men vigtigst af alt- så vil min mor og jer komme til at bruge en masse tid sammen <3
Vh. Didde
(Didde.haslund@gmail.com)

Line sagde ...

Smukke puder, og en giveaway der ville skabe glæde hos flere i min familie :)

Anne-Birte sagde ...

Mon man også må deltage selv om man ikke er mor? - Jeg tager chancen:)

Kreativt Rod - lige mig sagde ...

Vil rigtig gerne vinde til mig selv <3

Lih1966@live.dk

balbinus sagde ...

Deltager også gerne i din giveaway. Selv om jeg er blevet forkælet af min 3 piger , kunne vi godt bruge 2 nye, fine puder ;)

balbinus sagde ...

Deltager også gerne i din giveaway. Selv om jeg er blevet forkælet af min 3 piger , kunne vi godt bruge 2 nye, fine puder ;)

Anita sagde ...

Tillykke med mors dag, tillykke med din datter og tusind tak for chancen for at vinde denne skønne give away:)

Mette sagde ...

Lækre puder - dem vil jeg gerne vinde :-)

Anja sagde ...

Sikke nogle dejlige puder -som næsten mor (ca 7 uger) vil jeg forkæle mig selv og min barsel med et lille DIY projekt!
Kh Anja

Strikkeglæde sagde ...

Så fine puder, som jeg kunne nyde at strikke, jeg vil overveje om de skal pryde min egen sofa eller den kommende sofa i den lejlighed min døn flytter ind i 1. juni - den allerførste!

Fru Krarup sagde ...

Burde have tjekket kreablog og deltaget, men jeg fik en mors dags gave og dyrkede crossfit i øsregnvejr, mens jeg ønskede mig hjem til lunt uldgarn, knitrende pinde og the.
Ville ønske jeg vandt..
Ellers findes de jo heldigvis i shoppen:)
Mvh Fru Krarup...mor til nogle stykker;)

Marthe sagde ...

Fint, stjerneagtigt mønster dine puder har. Jeg prøver en sen lykke på din smukke give-away. Bedste hilsener Marthe

Finurligefinesser sagde ...

Ihhhh, sikken en skøn mors-dags-giveaway!!! Hver gang jeg kigger på din hjemmeside får jeg lyst til at gå i gang med alverdens projekter, det ser SÅ indbydende ud det hele. Jeg tænkte at jeg skulle fejre mig selv hvis jeg vandt, da mine to store teenage sønner "glemte" mors dag, hmmmm!!! Jeg ville elske at kunne give mig selv et fordybelses projekt, da jeg lige for tiden glemmer det lidt, og det er noget af det jeg blir aller gladest og får mest energi af. Dejlig dag til dig.