onsdag den 9. april 2014

Nye Farver I Hverdags Uld

Påskeharen har været tidligt forbi På Petersborgvej , et par nye farver i Hverdagsuld er landet i Butikken og her til morgen også i Webshoppen.
 


Sennep no 39 og Bordeaux No 44 er de seneste nye i Hverdagsklubben. De er rigtig gode venner med råhvid, grå, lys rosa , pudder, lys blå og ikke mindst hinanden.


Kombinationen Antracit, Råhvid, Sennep, Pudder, Bordeaux og Lys Rosa har jeg rigtig meget lyst til at strikke tæppet SIMPELT op i, syvende farve skulle så være lys blå.

Ønsker dig en dejlig dag.

KH

W

2 kommentarer:

Lis sagde ...

Det ser lækkert ud, jeg sender lige en mail til påskeharen, måske han så køber noget til mig.
Hvad det skal bruges til ? Jeg samler til huse, så hvis det bliver koldt kan jeg forsyne os med noget varmt.

Jeg er vild med den carry farvede.

Kh. Lis

Karen Elisabeth sagde ...

Yeah...

En af dagene lægger jeg en bestilling på noget bordeaux, hindbær og lillafarvet...
Jeg har haft et hækleprojekt/udviklingsmønster i tankerne siden efteråret - og nu har du fået de rigtige farver...

Jeg er glad