torsdag den 24. april 2014

Nye Åbningstider Og Nye Aktiviteter fra Uge 18

Fra Uge 18 er der NYE ÅBNINGSTIDER OG NYE AKTIVITETER i garnbutikken Tusindfryd Cph
 
 Petersborgvej 3 , 2100 Østerbro.
 
ÅBNINGSTIDER:
 
Mandage  11-17.30
 
Tirsdage 14.30- 17.30 ( i lige uger til kl 20.30)
 
Onsdage LUKKET
 
Torsdage 11-17.30
 
Fredage 11-17.30
 
Første lørdag i måneden 10-14

 
Hvor er jeg resten af tiden ?
 
Tirsdag formiddag skal jeg bl.a. sy og inspireres på Lines Syskole på Vesterbro, cykle gennem byen og snuse rundt "derude" , samle indtryk og forvandle dem.
 
Onsdage skal jeg arbejde med opskrifter for Tusindfryd Cph, som har en lille ny på vej ....
 
Øvrige lørdage vil blive brugt dels på kurser ,dels familien.
 
NYE AKTIVITETER:
 
Tirsdage i lige uger vil der under syslecafeerne fra 18-20.30 være åbent i butikken for "garnfix", altså aften åben for jer der ikke kan nå forbi til 17.30.
( Nye Datoer for syslecafe er slået op HER )
Torsdag Formiddag har jeg planer om en syslecafe for alle jer der har ledige stunder i formiddagstimerne, mere herom kommer, men har du lyst/ tid send mig gerne en mail på kontakt@tusindfrydcph.dk.
 
Nye kurser planlægges, Hæklestarter og Hækle Videre samt en række strikkekurser til efteråret der rækker udover STRIKKESTARTER.
 
Har du ideer / Ønsker til aktiviteter er jeg altid lutter ører, skriv eller stik forbi i butikken.
 
KH
 
W

 

1 kommentar:

Raastof sagde ...

Det lyder bare så hyggeligt med syslecafe. Måske jeg en dag kan vær med selvom tirsdag aften er husbondens ... hmm.