lørdag den 26. april 2014

Formiddags Syslecafe Hos Tusindfryd - Noget For Dig ?

Har du svært ved at nå på SysleCafe / StrikkeCafe i aftentimerne?
 
Har du ledige stunder i formiddagstimerne?
 
Lyst til at mødes med andre med hang til at sysle hos din lokale garnpusher?
 

Fra Maj 2014 er der mulighed for at komme ud og sysle i formiddagstimerne , kom alene, tag en ven/kollega med , mødregruppen , svigerdatteren eller svigermor?

Sted : Garnbutikken Tusindfryd Cph , Petersborgvej 3 , 2100 Kbh. Ø.

Torsdage i ULIGE uger fra kl 11.30 -14.00

Formiddags Syslecafeen fungerer fuldstændig som Tirsdags Syslecafeen.

Du kan læse mere om SysleCafe og tilmelding HER

KH

W

6 kommentarer:

Sine Bjerre sagde ...

Jeg synes det lyder top hyggeligt. Jeg er på barsel pt og vil meget gerne se om jeg kan komme forbi. Er der plads til at have en baby med? Det er i hvert tilfælde en forudsætning for mig :-)

Anette sagde ...

Det lyder rigtig hyggeligt især hvis ikke jeg boede i Århus :)

Lis sagde ...

Dejligt tiltag for der er også et behov for at kunne komme afsted med sysler i dagtimerne.

Kh. Lis

tusindfryd sagde ...

Kære Sine

En baby kan du have med :-) Tjek mailtilmelding.

KH W

Helle Hindborg Gommesen sagde ...

Åh, hvis bare jeg boede i nærheden, så ville jeg være fast gæst ;O) Rigtig god fornøjelse til de heldige, der har tid lyst og mulighed. Kh Helle

Mette Bendixen sagde ...

Det lyder rigtig godt, Wenche! Når barslen starter lige om lidt, så er jeg klar :-)