søndag den 6. april 2014

De Tynde Pinde - Og Påsken

 
Forleden havde jeg håndarbejdsgruppen "De Tynde Pinde" på besøg i butikken.
 
Kom helt til at tænke på dem da jeg sad og sorterede mine tynde strikkepinde i denne taske ;-)
 

For tiden strikker jeg selv på ret tynde pinde efter min mening , en ny strikket sag er ved at forvandle sig fra tegning til noget som kan tages på udover i tankerne.

Garnet er Hverdagsuld i SENNEP , en ny farve som er lige på trapperne til webshoppen og allerede kan ses live i butikken, men der ventes lige på den anden nye makker.....


Påsken nærmer sig og flere har spurgt til åbningstider i butikken.

Butikken holder lukket fra og med Torsdag den 17.4.  Til og med mandag den 21.4

Så skal der garnfikses til påsken er sidste dag inden påske  onsdag den 16.4

Nyd Dagen

KH

6 kommentarer:

Irene sagde ...

Sød og sjov titel :o)

Emilie sagde ...

Fin taske og lækker farve på strikkepindene. Spændende at se, hvad det forvandler sig til.

Lilla dør sagde ...

Likte godt taska til strikkepinnane. Ha ei fin og kreativ veke.

Lis sagde ...

Sød taske du bruger til de tynde strikkepinde ? eller er det måske til alle strikkepinde.

Kh. Lis

tusindfryd sagde ...

Kære Lis

Den har jeg de tynde i ;-))

KH

Zacho sagde ...

Jeg elsker bare den taske. :-) Og venter i spænding på hvad strikke-tøjet bliver til??!?
Jeg var SÅ ærgerlig over, at jeg ikke nåede omkring din butik her i påsken, men ser lige her, at du faktisk havde lukket. Så pyt, W, jeg må forbi dig næste gang vi er i Cph, nu har jeg fået dit kort fra svigermor, så nu kan den sættes på TO-DO-listen.
Hygge til dig.