torsdag den 20. marts 2014

TADAAAA - ALDRIG GIVE OP !!!

Noget jeg ikke er særlig god til er at "give op" ( og lave mad).
 
At mine stempler ikke helt ville som jeg, blev ved at "plage" mig, så en sen aften efter sovetid fik et stakkels stykke carving block lige en ordentlig omgang...IGEN.
 

Nu er stemplet blevet som det var tænkt.....


Det virker og de første postkoder er blevet "rammet ind" og er på rejse....


A-poststemplet skal der lige arbejdes på....eller måske ikke.


Nå ja , et garnnøgle, kunne ikke lade være og faktisk nok den jeg er mest stolt af , utroligt hvad man kan når man VIRKELIG VIL DET( madlavning vil jeg åbenbart ikke nok...)

Nyd Dagen

KH

6 kommentarer:

Albertemor sagde ...

Hvor er de fine. Hvor der er vilje er der vej... Det er godt at være lidt stædig :-)

Lis sagde ...

Det kommer måske den dag du er sulten efter noget specielt og følger opskriften og får hul igennem mad løkken, for det må jo være som med alt, svært indtil vi har afkodet systemet.
Det garnnøgle er sødt og din ide med at lave frimærketakker rundt om posttallene super godt fundet på. Jeg elsker også at modtage de kuverter der er gjort ekstra ud af. Det er så dejligt.
Så det kunne godt betale sig at bruge lidt skønhedssøvns tid på det.

Kh. Lis

Christina S sagde ...

Nogle flotte stempler. Og ja nogle gange er det virkelig godt at have en helt masse stædighed

Christina S sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Karen Elisabeth sagde ...

Hvor er det en god ide med portokodestempler...

Jeg må vist snart bestille noget igen, bare for at se stemplet in real ;0)

Tine / det bedste jeg ved sagde ...

Det er jo en mega god idé med de portostempler! Det er lige før jeg løber op efter mit grej og kopierer dig. ;) Synes det er så grimt, bare at skrive koderne for sig selv.

Vildt god idé!