mandag den 24. marts 2014

Her Er God Inspiration At Hente - Efter Min Mening.

Det pibler frem med nye magasiner i ind- og udland, for de "kreative".
(har det personligt efterhånden lidt svært med krea-ordet...men ok)
 

Et Magasin som jeg synes gør det rigtig godt, varierer bredt og som jeg ikke kan lade være med liiige at skulle have med under armen hver uge er Hendes Verden og ikke mindst deres nye Sally´s ,et Magasin med forskellige Syslerier og DIYér i fin tråd med tiden.


Denne udgave af Sallys byder bl.a. på hækleopskrift....


Stempel "skole"....


Gode bud på nye bøger....


Fine Syslerier med tråd og knapper, jeg elsker knapper!


Så jo, jeg glæder mig faktisk allerede til næste udgave! Ikke at jeg har "tid" til at få lavet så meget, men jeg bliver inspireret her.

Og NEJ !! jeg har ikke fået hverken goodie bag, årsabonnement eller andet for at skrive min mening her , jeg kender end ikke radaktøren.... Synes "bare" de gør det godt og kan anbefales i masserne af k....... magasiner.

Nyd Dagen

KH

W

5 kommentarer:

Majbrit sagde ...

Ha ha, kan godt følge dig med K-ordet, for jeg har det på samme måde.

Albertemor sagde ...

Ja det er et super fint blad. Køber det også næsten hver uge. Har været forbi kiosken her til morgen og fået det med. Nu skal jeg bare lige have tid til at fordybe mig i indholdet. Dejligt at man også kan anbefale ting og sager uden det er sponsoreret :-)

tusindfryd sagde ...

:-) Jeg anbefaler ALTID usponsoreret,så ved jeg med sikkerhed det er en anbefaling lige fra hjertet.

KH

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

Tak for anbefalingen, det vil jeg få købt

LeverLivet sagde ...

❤️ Jeg kan heller ikke lade være med at købe hendes verden især nær bladet Sally er med. Jeg får ikke lavet så meget af det, men elsker at forestille mig alt det jeg skal lave ❤️