søndag den 2. marts 2014

Har Du Mon En Særlig Engel Liggende ?

Kort Før Jul fik jeg en mail fra én  for hvem det betyder rigtig meget at finde en helt særlig engel.
 
Den lyshårede udgave af englen øverst til venstre med de røde blomster.
 

Englene på billedet er fra en  mappe jeg fandt i en genbrugsbutik og viste på bloggen 21. okt. 2012 ,om den blonde udgave nogensinde har været imellem kan jeg ikke med sikkerhed sige, men faktum er at hun i al fald ikke lige er til at finde igen efter at jeg i en forårsrengøring tog engle fra og gav resten videre til børnenes skole.....

Som et sidste forsøg på at opspore den blonde engel sender jeg en efterlysning ud her. Skulle du have netop denne engel men med blond hår ( de har siddet i samme ark) OG har hun ikke en særlig betydning for dig kunne vi måske finde på en lille bytte "handel" på mail  dukkemagersken@yahoo.dk .

God Søndag

KH

W

8 kommentarer:

KreaKarrusellen sagde ...

Hvor er det bare nogen smukke engle, jeg har desværre ingen engle på lageret men krydser fingre for i finder den i mangler :-)

From sagde ...

Jeg tvivler stærkt på at jeg har sådan en engel, for det tror jeg at jeg ville kunne huske. Men jeg må lige ind og kigge efter, man ved jo aldrig.
Håber der er en derude der har den :)

Anne-Sofie Lindberg sagde ...

Jeg har godt nok en del glansbilleder og engle heriblandt men desværre ikke hende

tusindfryd sagde ...

Tak fordi i tænker på det og kigger : ) KH w

Hanne sagde ...

jeg var sikker på at jeg havde den for jeg har en del engle som jeg ikke skal bruge, men desværre var den ikke imellem.

Krydser fingre for at du finder den :-)

Kh Hanne

[Spitzenklasse] sagde ...

uh, jeg må da også have min samling liggende et sted. Giver lyd, hvis englen er i mellem.

b sagde ...

Hej Wenche.

Jeg tror jeg fandt den :-)
Den er noget mindre end jeg lige gik ud fra.

Sender dig lige en mail med vedh billed.

Smuk forårsdag til dig og dine,.

Kh

Britta

Tina sagde ...

Godaften til fruen i stuen!

Sikke fine engle du har der:-)

Jeg har desværre ikke den du efterlyser, jeg har ellers mange, men kan tydeligt huske dem alle, selv om de er gået i arv til min datter.

Ønsker dug held og lykke med at finde den.
Tina
http://www.mariahoffbeck.blogspot.com