torsdag den 13. februar 2014

Vendestrik / Wrap And Turn

Kort før jul modtog jeg et eksemplar "Vendestrik I Lange Baner" fra forlaget VINGEFANG.
 
Jeg må indrømme det straks gave juleferietasken et betydeligt indhold af Hverdags Uld for det her skulle altså prøves af.
 

Tæppet her fik mig til at gå i gang selveste juleaften!


To baner har jeg fået lavet, en med Antracit 09 som "bund" ( billedet nedenfor) og en med kold grå 04 som "bund", mikset mellem farver og baner giver et utal af tæppe muligheder og jeg ved endnu ikke om de to baner en dag skal forenes eller bliver til hvert deres tæppe.


Jeg har bestilt bogen til butikken....der er noget med det her vendestrik og det passer ualmindelig godt til Tusindfryds Hverdags Uld.


Blev også lige fristet til af bogen om bukser i Vendestrik ....


Alle Vendestrik bøger ( ja det blev til mere end de to ) kan du se lige  HER , du kan også selv bladre i dem i butikken når jeg er tilbage uge 8.

Nyd Dagen og ferien ?

KH

W

2 kommentarer:

Eva sagde ...

Uh, den der buksebog kunne jeg godt bruge....

Lækkert tæppe!

Anne-Sofie Lindberg sagde ...

Hej Wenche
Hvorfor er din nøglesnors diy forsvundet fra bloggen?
Nu troede jeg lige jeg skulle lave en fin nøglesnor med min lillesøster.