torsdag den 27. februar 2014

Strikkestarter - Marts / April

Så er der nye Strikkestarter Datoer til alle der ...
 
-gerne vil lære at strikke og bare ikke kom videre end det kegleformede / hullede stykke fra håndarbejdstimen i 5. klasse
 
-er på helt bar bund, men helt klar til at klø på.
 
-har lyst til at komme på pinden for at kunne kaste sig ud i de mange smukke strikkeopskrifter verdenen er fyldt med.
 
- har lyst til at lære noget nyt sammen med andre måske kommende strikkebekendtskaber.
 
 

Strikkestarter er:

- helt fra NUL strik, vi starter simpelthen med at lære at lave opslagsløkken, lidt om strikkepinde, garntyper, hvad dælen de mange informationer på bandarolen egentlig kan / skal bruges til.

-et hold hvor der INGEN "for nemme" spørgsmål findes.

-lærer at slå masker op, strikke ret og vrang, tage ud og lukke af.

-lærer og ser hvad er retstrik, glatstrik, ribstrik og perlestrik er og hvordan det opstår.

-intensivt og super hyggeligt!

Efter en strikkestarter kan du (nok) IKKE strikke en raglansweater oppefra og ned med snogninger og farveskift baglæns , men du kan forstå masker og teknikker nok til at komme i gang med et simpelt stykke strikketøj med en god basis for udvikling ;-)

Er du Klar ?

Datoerne er som følger

Hold 1 Tirsdag den 25.3   kl 18.15 - 21.15

Hold 2 Torsdag den 27.3  kl 18.15 - 21.15

Hold 3 Onsdag  den 16.4  kl 18.15 -21.15


For tilmelding send mig en mail på kontakt@tusindfrydcph.dk , så skal vi nok få dig på pinden.

PRIS 150 kr

KH

W

2 kommentarer:

Hanne Haugaard sagde ...

Meget interessant :-) Hvor foregår det og kommer der er et kursus senere på foråret/sommer?
Jeg er nemlig optaget pt om tirsdagen.

Photography by Møller sagde ...

Såå dejlige dukker du laver :)Hvis du har lyst, har jeg en konkurrence kørende på min blog.

http://photobymoeller.blogspot.dk/2014/02/nyt-design-og-lille-konkurrence.html

vh Camilla Møller