søndag den 2. februar 2014

Stemning Og Vinterferie Tider

Vinterferie med familien venter forude.
 
Glæder mig til et par stille dage med spil, søvn, te og strikketøj ;-)
 
 
 
 
 har ændrede åbningstider i uge 7
 
 Mandag - Tirsdag  10.00 - 17.30
 
Onsdag - Torsdag - Fredag - Lørdag  holder butikken LUKKET
 
WEBSHOPPEN holder ligeledes lukket, bestillinger efter 17.30 tirsdag afsendes mandag i uge 8.
 


Et hold strikkestartere og hæklestartere vil nå at være klar til at sysle i vinterferien på egen hånd , nye starterholds datoer kommer snart.


Hvilke syslerier skal jeg så "pakke"? Har altid  svært ved at begrænse mig realistisk her....


Knappemaskine kommer jeg til at savne en hel del, vi arbejder drøn godt sammen og får sat mange smukke knapper i verdenen.


Har du Sysleplaner og Sysletid i uge 7 ?

KH W

9 kommentarer:

Eg sagde ...

Nej desværre... her står den på arbejde, ingen vinterferie selv om jeg godt kunne bruge en masse timer til mig selv.

Karen Elisabeth sagde ...

min mor tilbød mig sådan en knappemaskine - men det var før jeg sådan rigtig blev kreativ...
Nej hvor jeg fortryder det nu!

God ferie snart

Woollen Affairs sagde ...

God ferie! Og bare tag hele stakken med - man ved jo aldrig, hvad man får lyst til at strikke. :)

Karina Sofie sagde ...

Jeg er lige faldet over din blog, og jeg glæder mig til at følge dig. Jeg er netop startet på et Granny tæppe - takket være din fine guide :-) Og det skal jeg helt sikkert bruge tid med i vinterferien ♥

bruunsbolig sagde ...

Ha en rigtig dejlig ferie. kender godt til begrænsningens svære kunst, når der skal vælges ferie projekter.Se min fine tablet taske, hvor jeg har brugt din hverdagsuld til mønsteret!Dejligt garn!
Ferieknus herfra!

Mette M sagde ...

Rigtig god ferie - og bare tag alt garnet med - du får sikkert brug for det ;-)
Jeg glæder mig til syslecafe igen den 18. februar, det var så hyggeligt sidst :-)
Mange hilsner,
Mette

Kabakü sagde ...

Hvor bliver det dejligt for dig med lidt ferie. Det har du fortjent. Jeg vil prøve at nå forbi din skønne butik i begyndelsen af ugen. Knus

ByFonna sagde ...

Åh ja, jeg pakker uden undtagelse altid aaaaaaalt for meget garn, men man skal ikke gå ned på udstyr;-)

Signe Navne sagde ...

Hvad er det for noget lækkert garn, og flooootte farver der på billedet næsten lige ovenover?