søndag den 16. februar 2014

Min Uge 7 StrikkeKurv

Inden vinterferielukningen i butikken fik jeg lov at fylde diverse strikkekurve i kongeriget.
 
Glæder mig til at se hvad i får strikket og hæklet !
 
Hvad min "vinterferie" strikkekurv endte med at indeholde....efter nogenlunde realistisk frasortering....
 
 
1) En god portion Lama Uld i en farveskala som gerne skal "matche" en drenge strikkemodel jeg har i tankerne.
Nu må vi se om det hele kommer til at "hænge sammen" én ting er hvad man tænker sig til , en helt anden hvad man får ud over pindene.

2 ) Hos  K Som Karla På Instagram fik jeg helt uundgåeligt lyst til at kaste mig ud i en Rund Pude I Vendestrik, lad mig bare sige at jeg fik slæbt Hverdags Uld med hjem i rå mængder og helt sikkert ikke får brugt det hele.....

Hvor har jeg glædet mig til sysletid og masser af den.

Har du fået syslet i ferien?

KH

W

7 kommentarer:

Eva sagde ...

Jeg har mest arbejdet i "ferien", men jeg har også fået "rå-syslet" med diverse babytøj. Det er en nydelse med de små størrelser.

Hanne sagde ...

Sikke nogle lækre farver. Jeg glæder mig til a se resultatet.

Eg sagde ...

Jeg har desværre ikke vinterferie... så den stod på arbejde.
Lamauld er altid skønt at strikke i, jeg stor elsker det garn.
Ha' en god søndag

Susanne Tang sagde ...

Min ferie starter heldigvis først nu - sådan er det jo her på Fyn for sidste gang i år.
Men jeg har lige gjort et lækkert sjal færdigt, som du kan se her: http://tangsunivers.blogspot.dk/2014/02/sjalet-i-alpaka.html
Fortsat god søndag :-)

bruunsbolig sagde ...

Nu er det altså helt godt at bo på Fyn, for nu starter ferien snart for os. Jer er lige ved at være færdig med en kæmpe trøje med snoninger, som en af de søde damer i "Tante grøn" havde på. Så vil jeg vist strikke et par mindre ting i din "Hverdagsuld"

K som Karla sagde ...

Hej Wenche Tak for dine fine ord, dejligt når man kan inspirere og inspireres 😊 hverdgasuldens mange fine farver inspirerer i sig selv. (Læs: der er mange flere ideer i mit hoved end der er timer i døgnet) Jeg planlægger en Kbh. tur og satser på at nå forbi din butik.
Vi ses Kh Sofie

Anne Medelby sagde ...

Åh, så smukke farver, Wenche!
Du har virkelig et øje for det - jeg får altid lyst til at bestille det hele ;-)

Kram Anne/Mannemor.blogspot.dk