lørdag den 1. februar 2014

Kan Du Holde Varmen ?

 
I December var jeg "bekymret" for om mine uldne sokker mon slet ikke kom op af den "varme" skuffe i år.
 
Nu er sokkerne kommet på overarbejde OG omgang i familien, sammen med håndledsvarmere, halstørklædet og de mange strik cardigans jeg heldigvis har samlet flittigt på i mange år.
 
 


En lysegrå sneleopard med blågrå pletter skulle man være i disse dage !
 
Jeg elsker bidende kulde, i små portioner.
 
Har du fundet de uldne frem?
 
KH
 
W

5 kommentarer:

Miri Vandre blandt ege sagde ...

Jeg er altid i klædt uld :)

Pia´s Hverdag sagde ...

Tykke trøjer, pelsveste, sågar natsokker, da jeg var på weekend hvor de ikke kunne varme ordentligt op.
Brrrhhh hvor var det koldt - i tre dage

Inge Burgaard sagde ...

Ja, jeg har masseproduceret filtede vanter..., som alle par er i flitteg brug....

Marianne sagde ...

Har fundet den uldne undertrøje frem. Overvejer om ikke Tusindfryds yndlingscardigan skal være næste strikkeprojekt. Den er super flot og ser ud til at kunne varme dejligt.
Mine hunde ELSKER sneen, så vi holder ud lidt endnu :-)

Marianne sagde ...

Min ene hund hedder forøvrigt Zigsa, som betyder sneleopard :-)