onsdag den 26. februar 2014

Filt Og Broderi

 
Har lige fået et par nye lækre bøger i hænderne.
 
Tager dem begge med ned i butikken hvis du har lyst til at bladre, købes kan de hos TURBINE eller din lokale boghandler eller biblioteket.
 
Lad mig lige benytte lejligheden til at STOR ROSE vores biblioteker for et enormt udvalg med , rimelig kort ventetid på selv meget populære bøger.
 
 

Sy med filt er en skøn chunky og kvardratisk sag med skønne billeder og masser af fine ideer i filt.


Personligt er jeg ret vild med dukkerne her.


Fingerdukkerne med skov tema synes jeg rent grafisk er helt og aldeles vellykkede.


Et lige så chunky og kvardratisk bog er  " Sy Med Broderi "


Udover en masse broderiteknikker til frihåndsbroderi, beskrives lidt om stofvalg når der ikke lige broderes i Aida...


Mademoisellen her er virkelig yndig og den lille ekstra krave af et stykke blonde hæver lige det hele.


Slikposer til børnefødselsdagen med broderi.....ok det må være noget for total overskudsmødre , vil nok holde mig til at brodere nogle af de andre fine sager som bogen har at byde på og som har lidt længere udsigter end slikposer ;-)

Nyd Dagen

KH

W

2 kommentarer:

From sagde ...

Sikke nogle lækre bøger, kan da godt mærke at jeg lige skal et smut forbi biblioteket i dag :)

Lis sagde ...

Jeg er heller ikke den overskudsmoder der brodere på slikposerne,men ideen er rigtig sød.
Flotte ting der er i din nye bog.

Kh. Lis