tirsdag den 18. februar 2014

Det Dufter Lidt Af Forår...

Selvom termometret ikke helt er "med" og Fynboerne holder vinterferie kan jeg næsten dufte foråret når.....


...jeg tager billeder af Pimabomuld fra Strikkebogen til webshoppen og vælger ud blandt Trine Berthelsens fine modeller og strikkeopskrifter.


En smuk Pudder og tre gråtoner er blandt mine klare favoritter.


Ligeså er denne fine model med læg og snoninger. Bare arme får dog nok vente lidt ;-)

Trine Berthelsens mange fine modeller kan du se lige HER og farverne de kan strikkes i HER.

Er du begyndt at planlægge forårets strikkerier?

Nyd Dagen

KH

W





 



3 kommentarer:

Familiefletninger sagde ...

Sikke nogle fine ting. Gid jeg var lidt hurtigere til at strikke :-)

Karen Elisabeth sagde ...

Ihh - hvor bliver jeg fristet

Louise Kærholm Moritsen sagde ...

Sikke nogle fine farver og er vild med den grå tunika..... glæden til foråret er stor:0)
Men må vente lidt endnu!!

God dag til dig også!!

VH Louise