fredag den 3. januar 2014

SysleCafe Hos Tusindfryd - 2014 Here We Come

I 2014 bliver der som lovet fyret op under syslerierne hos Tusindfryd Cph  på Østerbro.
 
SysleCafe er for alle der har lyst til at Strikke, Hækle, Hakke, Snible, Brodere eller på anden vis Sysle i selskab med andre syslere.
 

STED : Petersborgvej 3, 2100 Østerbro,

TID : Tirsdage i lige uger  18-20.30

SÅLEDES : Tilmelding er nødvending da butikken desværre ikke er  Magga´s stueetage, mail gerne på kontakt@tusindfrydcph.dk

PRIS: 20ér til kaffe/te-kassen.

STRIKKESTARTER og HÆKLESTARTER datoer arbejdes der på, vil du gerne vide hvad sådan en STARTER går ud på kan du læse mere HER

Glæder mig til at SYSLE sammen med jer.

KH W

6 kommentarer:

Inge Burgaard sagde ...

Ærgerligt du/jeg bor så langt væk...... det lyder MEGA hyggeligt. God sysle-lyst

Anne-Mette sagde ...

Ih hvor lyder det hyggeligt. Jeg skal lige cleare på hjemmefronten, men jeg er fristet :-) Godt nytår, Wenche!

From sagde ...

Det lyder helt vildt hyggeligt. Ville ønske du havde butik i Odense i stedet for :p

Heidi sagde ...

Det vil jeg rigtig gerne prøve!

Mette M sagde ...

Det lyder bare super hyggeligt!! Jeg må finde en tirsdag og få ryddet kalenderen :-D

Amanda McNair sagde ...

Det lyder super hyggeligt. Det vil jeg glæde mig til. Er første gang på tirsdag d. 7? For så vil jeg gerne deltage.