søndag den 26. januar 2014

StrikkeOpskrift " Tusindfryds Yndlings Cardigan" str 2-3, 4-5 og 6-7 år

 
Tusindfryds Yndlings Cardigan er blevet "skrumpet".
 
Har netop færdig strikket og færdig skrevet den populære Yndling i en str. 2-3, 4-5 og 6-7 år, så nu kan de halvlange også svøbe sig i den lækre sag.
 

Modellen er strikket op i LamaUld Grøn no 6060 og har fået håndslåede Libertystof knapper.


Modellen er aldeles let strikkelig, så helt klart også en projekt for strikke begyndere.


Simple masker med masser af effekt.


Opskriften finder du lige HER og de mulige farver at strikke  i kan ses HER

Elsker at lave let strikkelige modeller uden at gå "kedelig"

Voksen modellen af Tusindfryds Yndlings Cardigan kan du se lige HER

Ønsker jer alle en dejlig dag.

KH

W

8 kommentarer:

Jeanette / Lutter Idyl sagde ...

Den er simpelthen så smuk...enkelhed med den gode detalje, lige som jeg bedst kan lide det :D Jeg må vist igang med en...(til mig til først hi hi)...virkelig fin altså!

Fru Thornholm sagde ...

Ih, hvor er den fin! Den må helt sikkert være på listen over fremtidige projekter.

Line sagde ...

Rigtig rigtig flot, Wenche. Er solgt. GID jeg kunne strikke…..

Lilla dør sagde ...

Flott jakke med fine detaljer.

Karen Elisabeth sagde ...

hvor ser den lækker ud - den må jeg kaste mig ud i på et tidspunkt

Maja sagde ...

Har du den grønne i din shop ? Kan ikke finde den ? Gerne 10 nøgler og opskrift til voksen :-) så fin

Tina sagde ...

Virkelig en smuk og klar grøn farve.
Smuk trøje i lamauld:-) Lækker!

De bedste hilsner fra Tina
http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

tusindfryd sagde ...

Kære Maja

Den hedder Mørk Grøn 6060 :-)

KH