søndag den 5. januar 2014

Hverdags " Klubben " Har Fået Fem Nye Medlemmer

Mellem Jul Og Nytår fik jeg en STOR og spændt ventet pakke....
 
Fem nye farver Hverdags Uld kunne ENDELIG flytte ind på hylderne på Petersborgvej.
 

Mørk Okker / Karry No. 37, Råhvid No. 02 , Rust No. 42 , Sort No, 10 og endnu en Lys Grå ( en helt ren og "kold" ) No. 04.


De nye medlemmer er faldet rigtig godt til og ind med de "gamle i skøn forening.


Glæder mig til at kunne give mit nuværende Hverdagsuld projekt en "klat" Karry og Rust.


Af hverdagsulden hækles der en hel del tæpper bl.a. babytæppet fra Jeanettes Lutter Løkker , lige fra barnevognsstørrelse til sengetæpper i 250 x 240 , meget vanedannende teknik, så er i advaret ;-)
Kvinden bag denne smukke sag er lige gået i gang med det 3. tæppe....


Pernille / PESCNO har Hakket denne smukke pude i hverdagsuld , fik den i gave lige før jul og har virkelig svært ved ikke at tage den med hjem fra butikken.... TAK SØDE ! Håber snart jeg kan lære den kunst du behersker så flot.

 
En anden flittig kvinde er ved at hækle Dette tæppe i Hverdagsuld, opskriften/inspirationen er fra PERNILLE / PESCNO


Jeg er så heldig at mine søde kunder "gider" tage deres tæpper i alle størrelser med på cykel gennem byen for at vise frem , hvad mere kan man ønske sig.
Elsker at få lov til at "følge med", se hvad de nøgler garn som går ud af døren bliver forvandlet til.
Passion ;-)
 
Ønsker jer alle en dejlig "ulden" dag.
 
KH
 
W



3 kommentarer:

Mette S sagde ...

Tænker om hende den dygtige Pernille ikke kunne lokkes til at hold en bootcamp i Kbh, så vi også kan lære at hakke? Det ser nemlig ud til at gøre et helt tæppe til et overskueligt projekt og så ser det vildt fedt ud :-) god søndag

Carina Gülstorff sagde ...

Jeg er med på Mettes idé. Ville så gerne lære at hakke :)

Pernille sagde ...

Selv tak søde W!! :-) Mette & Carina, der er workshops i Støbeskeen ;-)