onsdag den 8. januar 2014

Hækle - Og Strikkestarter Datoer

Så er der datoer på hækle - Og Strikkestartere.
 
Hæklestarter:
 
Hold 1 den 27. Januar  IKKE FLERE PLADSER
 
Hold 2 den 11. februar  IKKE FLERE PLADSER
 
Strikkestarter :
 
Hold 1 den 10. Februar IKKE FLERE PLADSER
 
Hold 2 den 24. Januar EEN plads tilbage
 


STED : I Butikken TUSINDFRYD CPH, Petersborgvej 3 , 2100 Østerbro

TID :  18 - 21 , kom gerne et kvarter før.

PRIS: 150 kr

TILMELDING: send  mig en mail på kontakt@tusindfrydcph.dk , begrænset antal pladser. Nærmere info om hvad der skal bruges/anbefales sendes ud ved tilmelding.

Glæder mig til at fyre op under pinde og nåle med jer ;-)

KH W

7 kommentarer:

Miss Bernie sagde ...

Kan man på hæklekursus lære at hakke ??

Anne-Sofie Lindberg sagde ...

Super god ide og tak for i går!

Anonym sagde ...

Øv, at jeg bor i thy
Helle

Lea Markersen sagde ...

Lyder så fedt - Håber jeg nåede at tilmelde mig i tide :)

Kamilla Stenå sagde ...

Tilslutter mig miss B.s spg,da jeg også meget gerne vil lære at hakke

Christina / KreaVilla sagde ...

Strikkestart hold 2, er det ikke 24. februar og ikke januar?

tusindfryd sagde ...

Hakke tager vi lige på et andet tidspunkt ;) Arbejder på det.

KH