mandag den 2. december 2013

Tusindfryds Lille "Zoologiske Have"

 
Har Fået samlet en hel del "vilde" dyr til huse.
 

Leopardknapper i lakeret træ er endelig landet i SHOPPEN.


 Lama Uld Fra Strikkebogen er også kommet på hylderne både på www.tusindfrydcph.dk og på Petersborgvej.


Med Lama Uld kan du strikke dig en sweater med Islandsk Look UDEN krads, Lamaulden er nemlig lige så blød som alpaca, trods dens "rå" udseende.


Opskrift på klassisk Sweater med LUS til både store og små drenge og piger er der også.


Og Farvekortet på den zoologiske have er også ret så vildt, vildt lækkert ;-)

Du kan tjekke det hele ud enten HER eller slå et smut omkring BUTIKKEN hvor der kan mærkes og røres....

Nyd Dagen

KH

4 kommentarer:

Pernille sagde ...

De der knapper er da bare for fede! :D ej jeg glæder mig bare mere og mere til jeg kommer og ser din fine butik. Klem Pernille

Pernille sagde ...

De der knapper er da bare for fede! :D ej jeg glæder mig bare mere og mere til jeg kommer og ser din fine butik. Klem Pernille

Pernille sagde ...

De der knapper er da bare for fede! :D ej jeg glæder mig bare mere og mere til jeg kommer og ser din fine butik. Klem Pernille

obat stroke alami sagde ...

nice page and site