mandag den 9. december 2013

Papir Papir

Har fået nyt papir , IGEN.
 
 

I 2014 satser jeg på et samlet overblik over ugen med den fineste notesbog/ugekalender/blok fra CINNOBER en af mine yndlings specialbutikker indenfor papir "kram".

Lykke Bang står bag den sorte notesbog med tryk i mint og kobber, var jeg heldig at få fingerne i på Blikfang.

Der er noget ved denne tid hvor man kan gå og forberede sig på det helt sprit nye år forude, jeg får altid en ide om at fra 1. januar så har jeg styr på det hele ;-)

Nyd Dagen

KH

2 kommentarer:

Miri Vandre blandt ege sagde ...

Ej hvor pudsigt ! Fra Januar er jeg også totalt tjekket og har overskud og styr på det hele :)

Bettina sagde ...

Også her! Jeg er netop gået tilbage fra elektronisk mobil-kalender til god, gammeldags papirkalender!skønt!