lørdag den 21. december 2013

Glædelig Jul

Kære Alle sammen.
 

Butikken på Petersborgvej holder lukket fra i dag den 21. december og frem til 2. januar, men som skiltet på døren siger skal ingen lide af akut garnmangel af den grund.

Webshoppen holder åbent 24/7.

Julelukningen skal jeg bruge til at;

Øge antallet af købte julegaver fra NUL til  ? !  Laver lige en speedy i morgen og skal bl.a. forbi skønne og have lidt af Lea´s "glitter" til min ...........  Julegaver kan faktisk godt klares i et ruf når man har haft god tid til at finde ud af hvad.

En sving om med kost og spand kunne lejligheden ikke tage skade af og der er nu intet som at holde fri og smide stængerne op efter en ordentlig rengøring.

Stængerne skal i den grad op og strikkepindene skal "gløde", har nemlig "gang i noget"/ "gang i nogle" , fik nok pakket en lidt optimistisk juleferie strikkepose der....

 
Mellem jul og nytår ankommer der en overraskelse , mere herom en anden dag.
 
Ønsker jer alle en  Glædelig Jul, pas godt på hinanden og spis pænt :-)
 
KH W



6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Glædelig jul og godt nytår til dig.

Tak for dejlig betjening og vejledning når jeg er i din butik :).
Også tak for dine mange gode ideer, glæder mig til at se hvad 2014 bringer. Helle fra jyllinge

Anonym sagde ...

Kære Wenche!
Glædelig jul og godt nytår til dig og dine.
Dejligt at besøge din hyggelige butik her i december.

Kh
Sine/Vejle

Eva sagde ...

Glædelig jul og god ferie.

Mette M sagde ...

Hej Wenche, glædelig jul og god ferie (til trods for 24/7 åben webshop :-) Glæder mig til at se din nye butik i det nye år :-)
Mange hilsner,
Mette

Charlotte Mathiesen sagde ...

Rigtigglædelig jul søde, nyd ferien.

Lisbeth sagde ...

Hej Wenche
Glædelig jul og godt nytår.
Kan du fortælle mig farvernr. på den -tilsyneladende- brune Hverdagsuld nederst i billedet ???
Hilsen Lisbeth