fredag den 13. december 2013

Fint Besøg

Det er en ubeskrivelig glæde at sende garn ud af butikken i selskab med en kreativ og glad ejer OG senere få lov til at se hvad det hele blev til.
 

Således blev en pose fyldt med omhyggeligt udvalgte farver Tusindfryds Hverdags Uld forvandlet til Babytæppet fra Lutter Løkker. ( på rekord tid og med en personlig tilretning på kanten)


Denne dygtige hækler kom ikke kun for at vise, men for at hækle endnu et, i en ny farvekombination....hækling kan være VANEDANNEDNE ;-)

Kan mærke jeg meget SNART skal tilbage til mit eget tæppe som jeg 5. November viste HER , skal "bare" lige ligge sidste hånd på en lækker opskrift i snart får at se.

NYD WEEKENDEN

KH

3 kommentarer:

LivM sagde ...

Aldeles nydelig teppe. Nina er suverent flink med alt hun lager.

Mette M sagde ...

Hvor dejligt :-D Og ja, hækling kan være vanedannende :-)

bruunsbolig sagde ...

Hvis du har lyst, kan du lige kigge forbi bruunsbolig.blogspot.dk og se min fine hat, jeg har stikket i Tusindfryds hverdagsuld.