torsdag den 7. november 2013

Pimp Gør Bare Det Hele Lidt Sjovere

 
Alt omkring os bliver i stor grad hvad vi gør det til.
 
Derfor kan jeg ikke dy mig for at pimpe tandløse emballager lidt op...
 

Her er ex Tusindfryd Cph ´s  emballage til nålesæt....
 
Ok det tager lidt tid, men jeg synes vi fortjener det ;-)
 
Elastiknålene er nye i butikken, har nemlig forelsket mig i noget coral neon og blå/sølvglitter elastik.
 
Kommer du ikke lige omkring Petersborgvej Østerbro kan du se det hele i shoppen HER.
 
ELSKER at pakke pæææænt ind!
 
Pimper du pakker ?
 
KH
 

7 kommentarer:

Frk. Smed sagde ...

Hvor er de blevet flotte.
Du kan tro jeg elsker at pakke gaver ind. Det er så hyggeligt.

Maiken sagde ...

Du har altid været en mester i at pimpe tingene op. :)

Katrine sagde ...

Du har fuldstændig ret. Det er bare lækrere med lidt pimpet indpakning. Jeg har efterhånden lært at pimpe indpakninger lidt op. Lidt cellofan, udstandsede cirkler, hjemmelavede kort og neon murersnor gør underværker. :-)

ea-o sagde ...

Det er bare dejligt når tingene ser lækre ud.

From sagde ...

Jeg elsker når tingene er pimpede lidt, det er den slags detaljer der giver en vildt fed total-oplevelse :)

Når jeg har tid (hvilket jeg for det meste tager mig) vil jeg helst lave den slags gaveindpakninger hvor modtageren lige et kort øjeblik overvejer om det er det værd at pakke ud for at se hvad der er indeni :)

PiaB sagde ...

Du kan tror, jeg pimper! Det gør en forskel - som minimum for os æstetikere :-)

Happymade sagde ...

En dejlig indpakning gør bare SÅ meget. Nu er det ligefrem lækkert at købe en nål, når den præsenteres så fint og indbydende. Rigtig god weekend. Kh. Anette