lørdag den 23. november 2013

Nok Sidste Foldehold....

Torsdag var der folde workshop i buktikken.
 
Holdet var rappet på fingrene og på Insta ses at det ikke stoppede der ;-)
 

Til alle jer som ikke nåede at få plads har Sophie og jeg tjekket kalenderen og kan nu tilbyde følgende ( nok sidste) datoer inden jul.

Tirsdag den 3. December 17-19.30

Torsdag den 5. December 17-19.30


Prisen for deltagelsen er 150 kr incl. materialer som er helt klar til brug , ikke noget med "kedeligt" skære arbejde bare folde bare folde...

Ønsker du at deltage sender du blot en mail til  kontakt@tusindfrydcph.dk

Vi folder i butikken Petersborgvej 3 st, 2100 Kbh. Ø ( lille sidegade til Ndr. Frihavnsgade midt i mellem Trianglen og Nordhavn).

Lige nu i weekenden har jeg dukkekursus, spændende at se hvilke dukkebørn der kommer ud af det!

KH

W

2 kommentarer:

Mille sagde ...

Æv jeg gad virkelig godt på foldekursus i din fine butik, men kan desværre ikke de to dage. Måske efter jul :)

Mie Christensen sagde ...

Prøvede at melde mig til foldekurset i torsdags, men fik ikke noget svar på min mail... skulle man prøve igen?