lørdag den 16. november 2013

Har Fået Skyer På Hylderne....

For nogle måneder siden svingede min cykel af snørklede omveje til et pakhus på Nordhavn.
 
Nok det pakhus med det blødeste indhold i hele Danmark.
 

Resultatet af den cykeltur blev altså at jeg nu har fået små "skyer" på garnhylderne....


Roving af merino og Kid mohair fra Mohair By Canard, skønne dusede farver , chunky og blød, sådan som man forestiller sig en sky må føles.


Lidt Boucle blev det også til, har aldrig kunnet stå for de små "krøller"


Den Koksgrå Roving her konkurrerer stærkt med den Rosa som kandidat til mit nye tørklæde...


Den råhvide Boucle kunne jeg godt se som dukkehår, eller måske hæklet på kraven af min uldfrakke?

De små skyer er lagt på hylderne både i Butikken og WebShoppen.

Søndag har jeg en lille sag og opskrift klar så i kan godt tjekke strikketasken efter for en strømpepind/rundpind 40 cm no 3,5.

KH

4 kommentarer:

tichtach sagde ...

MUMS!

bruunsbolig sagde ...

lækre og delikate sager!

Lisbeth sagde ...

Mums, det skal jeg da vist kigge lidt nærmere på ved lejlihed. Er helt vild med den grå... Kun blive til en super lækker trøje.

tusindfryd sagde ...

By Canard har en række skønne opskrifter på både trøjer og halstørklæder og ponchoér designet af Lene Holme Samsøe i Roving. Har alle opskrifterne i butikken.

KH