fredag den 22. november 2013

En Lille Ide Til Weekenden

Et skilt til gaden har været på min to do liste ret så længe...
 
Min søde nabo på Petersborgvej 3 fandt sit gamle A-skilt frem af kælderen til mig, hos CREAS fik jeg hentet et enormt stykke pap på 70x100 cm , så var der ligesom ikke flere undskyldninger....
 

En ting er at få skrevet noget på så stort et stykke pap, noget andet at få fyldt på uden at det hverken bliver for meget eller for lidt....

Er nu ret så tilfreds med resultatet, det er næsten et farvekort på Tusindfryds Hverdagsuld, med de mange cirkler af uldgarn.


Tænker man godt kan bruge ideen yderligere, til ex. at lave en plakat af cirkler sat tæt sammen? Pynte papirskasser til opbevaring? På notesbøger og ringmapper af pap?

Alt man behøver er noget tykt pap/ en genstand af papir/pap med "rå" overflade, en limstift og uldgarner ( tror bomuld bliver "svært" at få til at "binde" på limstift.

Jeg har lavet cirkler med  et tykt lag lim, herefter har jeg udefra og ind lagt en snor af uldgarn, ligeså stille og hen af vejen lige skubbet garnet på plads med en nål. Til sidst får det lige et tryk med håndfladen. Voila.

Rigtig God Weekend

KH

2 kommentarer:

Miri Vandre blandt ege sagde ...

Det ser rigtig lækkert og indbydende ud !

Kristine sagde ...

SÅ fint med de farverige cirkler :)
Dog ville jeg nok skrive med federe tusch - så kan man nemmere se hvad der står når man lige går forbi skiltet i farten ;)