tirsdag den 29. oktober 2013

TUSIND TAK Her Hører Jeg Til

Kære ALLE
 
Tusind TAK for alle jeres søde kommentarer, ros og medvinds ønsker , her og på insta i aner ikke hvor meget det betyder!
 

Min første dag i den nye butik har været fantastisk, jeg har nydt hvert et sekund og slet ikke ænset rusk og regn et øjeblik , jeg har ordnet lidt her, flyttet lidt der, planlagt og betragtet. Alt er så fint og ryddeligt lige nu, om lidt får det lidt drys af kreativt rod og så er alt helt som det skal være ;-)


Sophie den fantastiske papirs kunstner har i hånden skåret dette finde kort ud til mig....hvad kan man sige, det er en GAVE og slet ikke noget jeg vil prøve at beskrive med ord. Glæder mig bare til at dele Sophie med jer når vi lige om lidt skal folde bolde.


Min lille butik rummer næsten et helt robotunivers....må line dem op en dag...


Butikken set udefra, jeg ved ikke hvor mange børn der har stået og kigget i dag, har slet ikke fået talt de fedtet fingeraftryk ;-))


Garnreolerne.....jeg lover de får vokseværk! Og lige om lidt skal der laves strikkecafe, strikkestarter og meget mere.

Rammerne er på plads, nu er det bare FULD GAS FREM , når jeg altså lige har fået sovet for hold op hvor jeg trænger ;-)

Godnat alle sammen og TAK for alle jeres søde ord, glæder mig til at møde jer i Tusidnfryd Cph, døren er åben og mulighederne er mange så har i forslag kom hid og send mig en mail.

Åbningstiderne finder i lige HER

KH W

18 kommentarer:

Anna Svenning sagde ...

TILLYKKE med din fine butik! Kommer jeg til Kbh, håber jeg at kunne komme forbi:-) Mon det fine mekaniske legetøj (robotterne) kommer på din webshop?

Kh
Anna

Boselade sagde ...

Tillykke med butikken og held og lykke :-)

mette sagde ...

Ser fint ud - god vind fremover (må man vist sige efter dette blæsevejr) :) Håber at kigge forbi en dag.

Line sagde ...

Stort tillykke med butikken. Den ser rigtig fin ud. Pøj pøj.

Hilsen Line.

Anne sagde ...

Hvor er det blevet fint - jeg bliver nødt til at komme forbi en dag. Tillykke med den nye butik:-)

Mette M sagde ...

Hvor dejligt med børn foran vinduet og hvor ser det flot ud! Jeg kommer helt sikkert forbi og kigger snart :-)
Mange hilsner,
Mette

Linette - Det´ Hyggeligt sagde ...

Tillykke med den fine butik.
Når jeg en dag kommer til byen, så bliver jeg da nød til lige at aflægge butikken et lille besøg :)

Rannvá Dávadóttir sagde ...

Tillykke med den nye butik! :) Glæder mig rigtig meget at komme forbi, når jeg kommer til KHB om godt to uger! Er frygter lidt for, at jeg kommer til at købe mig fattig i alle de flotte ting du har! :)

Johanne Busk Stormoen sagde ...

Nej hvor ser det hyggeligt ud. En live blog i flotte lokaler, glæder mig til at besøge dig i butikken snart...

Karen sagde ...

Tillykke med din nye butik. Den ser meget indbydende og lækker ud. Hvor er de fine reoler fra?

Sine sagde ...

Tillykke med butikken. Alt ser så fint ud.

tusindfryd sagde ...

Tak :-) Jeg arbejder på at få det meste i webshoppen MEN man kan altid maile mig hvis der er noget som frister :-)

Reolerne er fra Bloomingville.

Glæder mig til at hilse på jer.

KH

Marina sagde ...

TILLYKKE, TILLYKKE og alt mulig positiv medvind herfra. Det ser så hyggeligt ud, ærgerligt at jeg i disse år bor helt over i den anden ende af landet....

Helle Hindborg Gommesen sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud. Hvor må det være dejligt at være til Strikkecafè hos dig. Held og lykke.
Kh Helle

helle sagde ...

Det ser så inspirerende og dejligt ud. Men hov - er der slet ikke en eneste Tusind-fryd dukke nogensteder. De er SÅ kære og yndige. Håber de står i "modsatte hjørne":-))

Hilsen
Helle

Majbrit sagde ...

Tillykke med din nye butik. Jeg tror også jeg ville stå med en fedtet næsetip og glo ind. Det ser meget spændende ud :)

Maja sagde ...

Tillykke med butikken:-) blev der sagt robotter? Jeg må straks afsted:-)

Gitte Manskov Hersom sagde ...

Det ser mægtig fint ud, kæmpe tillykke :D

Jeg håber at du laver strikkecafe og strikke-starter-kurser til sådan nogle som mig der mangler hjælp til at komme i gang :)