onsdag den 16. oktober 2013

Svigermors Drøm

Min svigermor ELSKER alpaca fra Filcolana.
 
Hun synes bare det garn er så lækkert at strikke i, og hun har altså afprøvet en del ;-)
 
4 nøgler og "frie" hænder fik hun.
 
Ud kom et fantastisk skønt sjal , "bare" strikket på pind 4 i ret og vrang mønster så det er ens på begge sider.
 

Nogen gange skal man bare strikke og se hvor man lander.

Sjalet ligger nu i butikken og ender nok om mine skuldre i dag for der er godt nok ved at være lidt koldt dernede ;-)

Nyd Dagen

KH

13 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Wenche ...
Super fint sjal - er det en hæklet kant, der er på den??

Mvh
Sine/Vejle
seg@c.dk

Frk. Smed sagde ...

Nøj det er lækkert! Sjovt jeg har også lige købt gul alpaca, tror dog jeg skal have strikket en bluse ud af det.

Simone sagde ...

Rigtig fint sjal :) Virkelig fin farve.

Charlotte Mathiesen sagde ...

Præcis den gule, har jeg også liggende fremme. For at se hvad den siger den vil være, når den bliver til et strikketøj;-)

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Smukt sjal, meget smuk farve...
Kh. Lene.

Egholmvej 16 sagde ...

Det ser rigtig lækkert ud, jeg syntes også det er ved at blive rigtig koldt - dejligt at en undskyldning for at gå med sjaler og tørklæder.
Hilsen Heidi

Sofie Ingemann sagde ...

Hvor ser det bare super lækkert ud .. Skøn farve.. :)

SiriR sagde ...

Hvor er det lækkert!
Er vild med farven:)

Lene sagde ...

smukt og selvfølgelig skal det da ende om dine skuldre ;D det er jo lige din stil

Karen Marie sagde ...

det er også en super lækker kvalitet, sagde hende der nærmest aldrig strikker, men sidste år lavede jeg et halsrør af Nannas dejlige garn. Så jeg er helt enig med din svigermor :0) om ikke andet så da om det her ;0)

Knus og dejlig dag til dig - Karen marie

Karen Elisabeth sagde ...

Jeg er generelt set vild med at strikke i alpaca, selv om jeg ikke lige har prøvet den fra filcolana - men skønt sjal!

Louise Kærholm Moritsen sagde ...

Wauw det er fedt, helt vild med farven.
Dejligt til den kommende kolde tid.

VH Louise

tusindfryd sagde ...

Alpava fangruppe? ;-))

Der er musetakker hæklet hele vejen rundt, min svigermor er tosset med musetakker :-)

KH