onsdag den 23. oktober 2013

Så FLYTTER jeg .....

...eller rettere butikken / værkstedet flytter !
 
Fik simpelthen en mulighed jeg ikke kunne stå for, så nu har fået nye nøgler igen!
 

Nu på fredag den 25. oktober fra 12-18 bliver sidste dag åbent på adressen Willemoesgade 52 Kld. hvad Tusindfryd angår, Smultron fortsætter!

Lørdag pakker jeg og flytter hele mit univers  til Petersborgvej 3 st. , en lille sidegade til Nordre Frihavnsgade overfor Victor Borges Plads mellem Don Don og Wunderwear.


Lige nu ser her "farligt" ud , men....der arbejdes.

Det nye sted har højt til loftet , masser af lys og vigtigst af alt masser af plads til workshops og udfoldelse.

På grund af flytningen vil der være lukket i den fysiske Tusindfryd Cph lørdag den 26. oktober samt mandag den 28. oktober til gengæld åbner jeg dørene til alt det nye tirsdag den 29. oktober fra kl 11-17.30.
Åbningsreception HAR JEG HAFT så den springer vi lige over MEN det vil glæde mig at se dem som har tid og lyst i mit nye "hjem" til en helt uformel indflytnings kig forbi når det passer ind ;-)

Det nye sted betyder også nye åbningstider

Mandage  -  Lukket

Tirsdag - Fredag  11-17.30

Lørdage   10-14  ( sidste lørdag i måneden er der lukket)

Skal nok lige få opsummeret over de næste dage....

Nyd Dagen

KH

13 kommentarer:

Karen Marie sagde ...

Jamen tillykke du kære! Det lyder fedt, glæder mig til at få tid, til en kop indflytningskaffe hos dig :0)

God flyttelyst - Kh Karen Marie

Pernille sagde ...

Det ser ud til at være nogle rigtigt lækre lokaler! Og det er da så fedt at du får bedre plads til workshops :) klem Pernille

Mette M sagde ...

Tillykke med nye lokaler - det ser dejligt ud og er jo et skønt sted ;-) Jeg kigger ind en dag :-)
Mange hilsner,
Mette

bruunsbolig sagde ...

Der er da gang i dig! Tillykke med fine nye lokaler - vil klart have adressen med, når sønnike skal besøges i Kbh, så jeg kan kikke forbi!

betine sagde ...

Hvor spændende :) Jeg glæder mig til min næste tur til København - så må jeg altså ind og kigge!

Kh. Betine

betine sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Rannvá Dávadóttir sagde ...

Tillykke med de nye lokaler! :) Glæder mig til at komme en tur forbi mens jeg besøger i København i næste måned! :)

pengobatan kanker paru-paru sagde ...

nice key acsesories

Lilla dør sagde ...

Gratulerer!!!!

Karen Elisabeth sagde ...

Det ser ud til at være et dejligt sted - Tillykke med det!

handmadebymormor sagde ...

Hvor lyder det godt og butikken ser rigtig rigtig lys og hyggelig ud :-) tillykke

VivaTex sagde ...

Det ser rigtig dejligt ud, stort tillykke med det!

Katrine Karoline Hansen sagde ...

Jamen tillykke med de nye lokaler - havde ellers nydt at kigge ind til dig på mine utallige barsels-gåture med klapvogn og hund :) Er selv ny her i blogland, men vil helt sikkert følge dig for at høre nyt om workshops og div. :)