søndag den 20. oktober 2013

På En Lidt Grå Søndag

Om et lille øjeblik summer her af søde kvinder.
 

Vi skal trylle engle frem i stearinlyenes skær.


Alle nødvendigheder ligger klar, tevandet koger.


Fra mine lange boghylder har jeg fundet en bunke med inspiration fra nye og gamle tider.


Symaskinen er også tilsluttet, der skal nemlig både broderes og syes.


Glæder mig til at se hvilke engle der stille toner frem her i dag.

Næste engleworkshop er den Søndag den 10. nov på Østerbro og er det noget for dig kan du læse mere her  Engleworkshop

Ønsker jer alle en dejlig lidt grå regnvejssøndag.

KH

9 kommentarer:

Miri Vandre blandt ege sagde ...

Åh hvor lyder det bare ganske vidunderligt !
Sidder her og prøver at få regnvejrsskyerne til at lette og solen titte frem :)

Majbrit sagde ...

Det lyder skønt. God fornøjelse :)

Nanna's verden sagde ...

Hvor lyder det hyggeligt og meget spændende. Jeg håber i får nogle hyggelige timer sammen :-)

Lis sagde ...

Det lyder som en dejlig dag. God fornøjelse. Måske vi må se noget af det færdige :)

Kh. Lis

Maj sagde ...

Det lyder som en hyggelig grå søndag!

Anne sagde ...

Tak for en hyggelig eftermiddag - godt forberedt og hyggelig workshop. Vi ses en anden gang. Kh Anne

Anonym sagde ...

Hej Wenche
Jeg havde besøg af min datter fra Roskilde i efterårsferien. Hun havde været forbi din skønne butik for at have gode ting med hjem til sin mor :0)
Hun kunne fortælle om en super sød dame, der hjalp med bestillingen og som bare var rigtig rar at snakke med.
Kære Wenche, tak for din søde hilsen med fin overraskelse vedlagt, det blev jeg rigtig glad for :0) Jeg glæder mig rigtig meget til at få pindene i mit nye garn og strikke din fine tunika.
Kærlig hilsen Hanne fra Silkeborg

Mie Christensen sagde ...

Hej Wenche
Tak for en meget hyggelig eftermiddag, og så godt forberedt også. Jeg hyggede mig rigtig meget, og er yderst tilfreds med min englebasse.
Kh Mie

tusindfryd sagde ...

Kære Anne og Mie det er mig der siger tak for hyggeligt håndarbejds samvær håber i får lavet en masse engle fremover :-)

Kære Hanne

Tak ;-) Jeg har ramt "damen" men hvad gør det når din datter har haft så god en oplevelse.
Rigtig god fornøjelse med strikketøjet.

KH