torsdag den 3. oktober 2013

Fra Kreativt Kaos Til En Engel

En af bloggens STORE fordele er at man i ellers kaotiske ( på den positive måde) omgivelser kan rydde en plet og få "verdenen" til at se enormt ryddelig ud.
 
Som ex. disse store broderirammer som skal bruges til EngleWorkshop den 20. Oktober


Sirlig orden....endnu.


Broderigarnerne derimod svarer bedre til hvordan her ser ud i den virkeligheden.....

At det "roder" her og der og alle vegne er dog ingen hindring for at vi den Søndag den 20. Oktober tryller engle frem med nål og tråd som denne her.


Glæder mig til at slippe de stakkels rammerne fri af deres bånd og tage dem i brug og lade dem ligge her og der som alt det andet.

Har du lyst til at "engle" med er der stadig pladser på workshoppen. Du kan læse mere HER

Nyd Dagen

KH

5 kommentarer:

Miri Vandre blandt ege sagde ...

:) Ja, det vælges hvad man vil vise :)

Linette - Det´ Hyggeligt sagde ...

Hjemme hos os roder vi ikke... Vi bor her bare... Og ofte bor vi her temmelig meget :)

Men så er det jo dejligt at man kan nøjes med at vise det frem man har lyst til.

Den er virkelig fin den lille engel.

Pustetrolden sagde ...

Super sød engel ;-)

Anne sagde ...

Rod eller ej - jeg kommer d.20 :-)

From sagde ...

Ak ja, billeder er taknemmelige. Herhjemme har jeg en tendens til at rydde op lige der hvor jeg skal tage billede til bloggen, nogle gange skubber jeg bare lige lidt til rodet...
Men jeg kan godt lide tanken om at alle andre bloggere har perfekte oprydede hjem :p