søndag den 13. oktober 2013

En Lun Opskrift Fra Puk

 
For nogle uger siden fik jeg besøg af PUK i butikken.
 
Vi fik os en lang og spændende snak om SMASHBOOKING....
 
-og så havde PUK lige en lækker opskriftside på en tykt, blødt og lunt halsrør i Naturgarn.
 

Opskriften ligger jeg oveni når der bestilles to nøgler NaturGarn i SHOPPEN , den er let at gå til og på hæklenål no. 7 kan du sagtens nå at lave en både til dig selv og til julegaverne lige om hjørnet.

Der går to nøgler = 200 gram til et rør.


Henter du to nøgler Naturgarn i butikken får du selvfølgelig også en opskrift med :-)



Butikken holder i efterårsferien åbent således:

Mandag 15-18, Onsdag 10-18 , Fredag 12-18, Lørdag lukket.

Tusind tak for en lækker og anvendelig opskrift PUK.

KH

7 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Hvor er det fint, det tørklæde gad jeg gerne have fingrene i :D

- Anne

Fie sagde ...

Det ser lækkert og nemt ud- lige noget for mig:-) Skal det vikles rundt om halsen 1 eller 2 gange?

tusindfryd sagde ...

Kære Fie

En gang :-) Men man kan jo forlænge.

KH

Jannilynge sagde ...

Jeg har lige modtaget min pakke i dag med nål, mønster og garn i mellemblå. Dejlig farve; og det dufter fantastisk!
Tak for inspiration og hjælp :-)
Kh Janni

Marianne Funder Lysdahl sagde ...

Hey - har nu modtaget min pakke med det skønne garn😀 Men har lige et par spørgsmål:
1) Synes ikke jeg kan få længden til at ende på 87 cm med kun 75 lm? Er det mon min hæklemåde den er gal med?
2) Når man hækler hstm, skal man stikke nålen i hver fm?

Pft Marianne😉

Jannilynge sagde ...

Så blev mit halsrør færdigt!
Du kan se det her: http://www.ravelry.com/projects/jannilynge/halsrr-fra-the-puk-project-med-mobius
Kh Janni

Jannilynge sagde ...

Så lavede jeg da lige en til :-)
http://www.ravelry.com/projects/jannilynge/halsrr-i-mobius-nr-2