lørdag den 26. oktober 2013

En Af Dem Jeg SKAL Nå I År

Det må blive 3. år i træk nu.
 
Jeg må kunne li´ det....
 

Faktisk er det et af mine yndlings julemarkeder i byen, elsker det lille baggråds hus og hele stemningen derude og at jeg næsten altid kommer så sent at der ikke er mere gløg.....

Billedet er desværre lidt grynet, så her kommer tid og sted:

Det Nye Designer Julemarked 2013 finder sted Lørdag d. 30 november + 1 december samt 14. og 15. december fra kl. 10-17
H.C Ørstedsvej 18, baghuset. Frederiksberg C

Glæder mig til at se om der er kommet nye designere til?

En anden jeg SKAL nå er designskolens Julemarked på Holmen.

Elsker julemarkeder!!

Har du nogle favoritter / MUST go´s?

KH

7 kommentarer:

My:minMy sagde ...

Den 30-1 nov, dec er der også Roskilde Julemarked. Der skal jeg have en stand, glæder mig, har hørt så meget godt om det!

Moster Pips sagde ...

Sidder lig og smiler,for jeg har prøvet at komme af sted 3 gange, måske det lykkes i år.

Anita sagde ...

Vil så gerne af sted, tak for info :)

b sagde ...

Kolding Designskoles julemarked og enten Koldinghus eller Trapholt - det giver mig julefred helt ind i hjertet, jeg køb altid alt for lidt, men bliver så tilfreds af at få lov til at spørg og få svar. De er super dygtige på Designskolen.

Frk. Smed sagde ...

Tak for tippet. Mon ikke der kan blive plads i kalenderen til et visit på det designmarked.

Anne Mette Grand sagde ...

Jeg ville gerne til mange, men har så travlt med min egen julebazar at jeg sjældent når det...
Er du kommet på plads i nye rammer? Jeg er jo nødt til snart at komme forbi... :-)

Anette Gregersen sagde ...

Jeg har et must go hvert eneste jul, det er turen til Borup i Mosehuset - det er blevet en tradition i familien at tage afsted, købe lækkerier, julenisser og slutte af med en pandekage.