fredag den 11. oktober 2013

Efterår I Kobber Og RosaPudder

Efterårsferien står for døren.
 
Udover at skulle være i butikken skal der også sysles.
 
Små bunker af papir i kobber og rosa i forskellige toner ligger klar.
 

Bliver sikkert tid til en origamibold eller to...ti?


Kobberdåser købt af Pernille med bloggen PESCNO, de står og venter på noget særligt.


Selv i mine broderigarner hersker der rosa og kobbertoner......måske de kommende engle på WORKSHOPPEN får præg heraf. De første engle skal broderes netop her i efterårsferien den 20.


Hvad står din efterårsferie eller "bare" uge 42 på?

Nyd Dagen

KH

11 kommentarer:

Karen Elisabeth sagde ...

Hmm... jeg tror jeg skal sy en masse. Jeg skal have lavet de sidste ting inden lillebror melder sin ankomst...

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

En kæreste-tur til Berlin.
Lækker farve-kombi.

god weekend, Stine:)

Nørkle Tøserne sagde ...

Lækre farver... rigtig efterårs agtigt. Min efterårsferie skal bruges på familien og kreative sysler. Projekterne står i kø/ligger i bunker så tiden må vise hvor meget jeg når. Både strikkepindende, hæklenålen og symaskinen skal på "arbejde".
MVH Rikke

tusindfryd sagde ...

Lader til vi alle skal noget lækkert i den uge :-) Både symaskine og Berlin kunne jeg også godt trænge til! NYD DET KH

Anne Mette Grand sagde ...

Jeg skal bl.a en tur i Willemoesgade - det glæder jeg mig til!

frkmus.dk sagde ...

Afslapning, hygge og Halloween fest med ungerne.

Hilsen Gitte

Rumlighed Tenna sagde ...

Hvor køber du papir? Det er nemlig så fint!

mette sagde ...

Skønne farver - her går turen til Sverige og Astrids Lindgrens verden

tusindfryd sagde ...

Kære tenna indtil nu har jeg haft lidt lager det er ikke til at opdrive i en foldevenlig tykkelse da det meste findes som pap eller bladguldsagtig. Arbejder på sagen har muligvis fundet noget og er farven "rigtig" vil du kunne få det i butikken : ) KH

Katja Astrup sagde ...

Lækre billeder af skønne farver :0) Turen går til Athen med hele familien, så traveskoene skal pakkes sammen med shorts :0)

bruunsbolig sagde ...

Hvor er den skøn din papir stjerne kugle.
God efterårsferie med forventning om mange sysle glæder!