torsdag den 24. oktober 2013

De Grønne Er Landet

Lige inden den "store" flytning i weekenden dukkede et par savnede grønne garnøgler op med Express fart ( lettede flere cm af glæde)
 
 Nu har den lyse mint har fået selskab af en dyb søgrøn, en klar petroleumsgrøn og en duset blågrøn.
 
Måske efterårslyset driller for det har virkelig været svært at få et godt billede af farverne.
 

Sådan en grøn sending gør det muligt at lave uldne "buketter" og planlægge helt nye sager.

De gør sig rigtig godt med pudderrosa, lys okker og lys blå.....

De er lige lagt i shoppen HER til jer der så dem på insta i går ;-).

Lyst til at se dem live? Butikken har åben i morgen fredag fra 12-18, herefter lukket pga. flytning som du kan læse om lige HER.

God Aften

KH

6 kommentarer:

Karen Elisabeth sagde ...

Men der mangler nu en dyb bordeaux - sad og ledte efter farver til en trøje til min datter... og du havde ikke de farver jeg lige havde besluttet mig for :0(

Louise Woller Skovdal sagde ...

Ej hvor "ærgeligt", nu bliver jeg jo nok nød til at bestille noget mere garn. 😉 Det der hverdagsuld er STÆRKT vane dannende...

Miri Vandre blandt ege sagde ...

FRISTELSER !!!!
:)

Anne sagde ...

Uhm, lækre farver. Jeg må hakke en pude snart med noget af dit lækre garn!

Anne sagde ...

Uhh altså, W, hvor ser det bare fantastisk ud. Når du er flyttet, og jeg er flyttet kommer jeg og kigger :)

Eva sagde ...

Delikate farver :)