tirsdag den 29. oktober 2013

Åbner En Ny Dør I Dag- OG JEG GLÆDER MIG HELT VILDT !!!!

Har en arbejdsom forlænget weekend bag mig...
 

....med uvurderlig hjælp fra min fantastisk mand og mor.

Hele mit univers blev pakket ned ( og det er en hel del...) , flyttet til PETERSBORGVEJ 3, 2100 KBH. Ø og pakket ud igen.


Min mand klarede al ophængning , lys og alt det "grove".

Min mor og jeg fik ordnet, organiseret og "flyttet ind" , stormen sørgede for at vi ikke kom hjem før butikken var mere end klar.....


Glæder mig afsindigt til at slå den nye dør op i dag , tænde stearinlysene, fylde lidt godter i fadene og "bare" nyde og indtage det HELE.

Åbner døren  kl 11 og alle der har tid og lyst er velkommen til at kigge forbi på Petersborgvej 3 st. , 2100 Kbh. Ø , en lille sidegade til Nordre Frihavnsgade mellem Don Don Sushi og Wunderwear.

Deler gerne både saft og godter med jer ;-)

Har fået et par stativer nyt vinterbørnetøj fra blandt andet Ver de Terre , Levis, Scotch R´Belle, Danza m.fl.flere Der er minus 20% på alt undtagen undertøj.

Efter lukketid er butikken lånt ud til PUK som skal holde workshop et par timer, så er de nye rammer vist fuldt indtaget fra dag et!

Posthuset kalder, ønsker jer alle en FANTASTISK dag.

KH W

17 kommentarer:

Pernille Pedersen sagde ...

Tillykke med den nye fine butik - må det blive en dejlig åbningsdag :)

Karen Elisabeth sagde ...

Hvor ser den bare skøn ud - glædelig genåbningsdag...

Jeg satser på at det bliver en stor succes ;0)

Hunch, Camilla Tange Peylecke sagde ...

tillykke Wenche !... ser fantastisk ud. knus

Camsen sagde ...

Tillykke, glæder mig til at komme forbi. Er der åbent hver dag? (Tænker fx. fredag) og har du nogle vinterjakker til piger i str 6/118/122?

Tina sagde ...

Hvor ser det lækkert ud dit nye lokale :) Tillykke med det!

Elfepigen sagde ...

STORT tillykke herfra;)

Knus og kram herfra

tichtach sagde ...

Sikke en legendarisk aften at få butikken færdig på - i rusk og storm.

Jeg vil snart ned og besøge din butik. Den ser så rar ud.

Rigtig stort tillykke!

KH
tina

Anette sagde ...

Tillykke med den nye butik :)

Øglemor sagde ...

Åh, hvor ser det bare hyggeligt ud. Ville næsten ønske, at jeg stadig boede på Østerbro :-) Synes, det ligner den lille 'skrammel'-butik (som jo nok kaldte sig selv antik-handler / kunsthandler), hvor der i mange år har hængt skønne kunstpostkort fra Bjørn T. Hansen i vinduet. Er det mon der, eller hvad har der været i biksen, før du rykkede ind? :-)

Thea Vaskavulla sagde ...

Tillykke med den nye biks :)

Rikke Dalmose sagde ...

Wenche, du er den sejeste;-).
Jeg ønsker dig held og lykke, ved du bliver/er en succes :-)))

Knus Rikke

Signe sagde ...

Stort tillykke med den nye butik. Jeg glæder mig til at komme ned forbi.

søslerier sagde ...

Skønt, Wenche! Tillykke med det nyeste kapitel i Tusindfryds univers

helle sagde ...

Aiiii, hvor er der bare pænt - det ser fantastisk ud:-)

Anita (Photomusen) sagde ...

Stort tillykke! Hvor ser det bare hyggeligt ud.

Helle Hindborg Gommesen sagde ...

Stort tillykke, det ser så hyggeligt ud.
Kh Helle

tusindfryd sagde ...

Tusind TAK !!

Camsen butikken har åben mandag, tirsdag, onsdag, torsdag fredag 11-17.30 og lørdag 10-14 der er mange fine pigejakker og flere kan skaffes :-)

Der lå en antik butik overfor på et tidspunkt jeg ligger på modsatte side ;-)

KH