søndag den 1. september 2013

TUSIND TAK For To Fantastiske Dage

Kære Alle
 
Jeg vil sige jer alle TUSIND TAK for de mest fantastiske to dage længe.
 
Både i webshoppen HER og i min lille butik i Willemoesgade 52 kld. har i tilkendegivet glæde ved mit arbejde og jeg kan slet ikke beskrive hvor meget det VARMER.
 
Naboer ovenover, rundt om hjørnet og jer på lidt længere afstand jeg skal snarrest få stablet en strikkeaften på benene og lærer jer med glæde både ret og vrang, for det skal sandelig ikke holde nogen fra at strikke og hækle, det er så enkelt og lige til.
 

Lidt billeder fra butikken ovenover Little Cuties og Poodels.


Sysager fra vinduet.


Min nye forretningstaske skabt af super DYGTIGE Line MARAPYTTA på bestilling, "bare" fordi jeg syntes at jeg havde fortjent det!


Smukke blomster fra KAREN MARIE alias Broderikunstner og meget mere....


Og ja der kommer meget mere dette er blot en "lille" tak.

Nyd Dagen

KH

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Tusindfryd!

Tillykke med din fine butik - jeg er fuld af beundring.
Vil glæde mig til at besøge butikken næste gang, jeg besøger Kbhvn.

Mange hilsner og held og lykke.
Sine/Vejle

Majbrit sagde ...

Tillykke med din butik. Og hvor er de bare søde de små dyr :)

Anne Hvid Jensen sagde ...

Tusind tak for besøget i din fine butik. Jeg var så glad og inspireret efter besøget, at jeg kastede mig over strikkepindene og mit færøske garn!
Jeg glæder mig, til du får arrangeret en strikkeaften. Jeg vil meget gerne deltage :)
Vi ses i din dejlige butik! :)

Kh
Anne Hvid(85)

bruunsbolig sagde ...

Kære TUSINDFRYD.

Har fulgt din butik her på afstand og glæder mig sådan på dine vegne. Det er så fint at springe ud i det og forfølge drømmen - tillykke med, at du har gjort det og held og lykke med både den fysiske butik og din net butik. KNUS