torsdag den 26. september 2013

Lær At Strikke - Tusindfryds Strikkestarter

 
Har du aldrig lært at strikke?
 
Eller er det bare så længe siden at du har glemt hvordan det nu lige var og mangler det her lille hjælpende skub til strikkeverdenen?
 
Tusindfryds Strikkestarter er til alle jer der jævnligt tænker " Gid jeg kunne strikke".
 
Strikkestarterens mål er at lære dig at slå masker op, holde hensigtsmæssigt på pinde og garn , strikke ret og vrang, tage ud og ind og lukke af.
 
Strikke glat, rib og perlestrik, HELT ENKELT EN STRIKKE START.
 
Når basis er på plads finder vi et nybegynder strikkeprojekt med succes garanti og når først maskerne ruller så let som ingenting venter dig en uendelig verden af spændende strikkemuligheder!
 
 

Har du lyst til at deltage på en strikkestarter her på Østerbro, send mig en mail så samler jeg et hold så vi kan få fyret op under dine pinde. Mail og info finder du under WORKSHOPS HER.


Under WORKSHOPS finder du også info og datoer for ENGLEWORKSHOP 20 okt. og 10. Nov


Og ikke mindst DUKKEKURSUS datoer.


Dukkekursus og Engelworkshoppen har stadig ledige pladser.

Nyd Dagen

KH

1 kommentar:

Camilla Bilgaard sagde ...

Jeg strikker selv på højtryk, og bor også i nordjylland, så dette tilbud er ikke lige aktuelt for mig, men fik bare lige en ide da du læste det, måske du skulle have "læs en simpel opskrift" med i dit lille koncept.. bare en tanke..