onsdag den 4. september 2013

En Dejlig Onsdag

Solstrejfenes lysintensitet henover tagryggene levner ingen tvivl om at vi
er på vej "tilbage"....
 
Men lige nu glimter solen  i de glaserede teglsten og vinduerne på den anden side, jeg suger hver og en til mig.
 


I dag pakker jeg min taske med masser af broderisager, trænger nemlig til en dag med nål og tråd på VÆRKSTEDET hvor jeg kan "findes" fra 12-18.


Onsdagen byder udover sol også på kreativt besøg af tre dygtige piger Jeanette, Anne og Asli.

Sådan en onsdag er slet ikke tosset.

Nyd Dagen

KH

1 kommentar:

Charlotte Mathiesen sagde ...

Ha en dejlig dag der inde... I denne uge passer Jeg Rasmilla for Sanne, og i næste er jeg i Berlin... MEN SÅ kommer hjem igen og ind forbi dig....
Her ude på Amager nørder jeg med en strikkeprøve i Indiecita og Arwetta C.... Den skal nok blive god... Sender gode tanker og varm karma din vej...
Knus