lørdag den 31. august 2013

Værkstedet/Butikken inden åbningen....

Kære Læsere
 
Egentlig er det fredag formiddag kl 10.00, men jeg tænker resten af dagen bliver så "fyldt" med glæde og gøremål at jeg godt kunne komme til at glemme at tage billeder af det hele.
 
Derfor har jeg her til morgen taget billeder af mit værksted/ butik så i kan se hvordan der så ud inden åbningen fredag.
 
Glæder mig til besøg i mit nye sted i fremtiden .-)
 

Vinduet mod gaden....


Lidt af den ene væg...


Mit kommende arbejdsbord, lånt af min "sambo" Smultron


Min disk, fundet på Fyn.

God Lørdag, jeg har sikkert loppet den i gaden på vej biksen.

KH

7 kommentarer:

Katrine sagde ...

Hvor ser din lille shop lækker og indbydende ud. :-) Tak for sneak-peak'et til os, som ikke lige har været forbi endnu. :-)

handmadebymormor sagde ...

Tillykke med din butik/krea-værksted - hvor ser det dejligt ud:-) skønne ting og sager du har på hylderne. Jeg kommer forbi en dag og skal ha' noget mere af det lækre garn.
Rigtig meget held og lykke til dig - kh Hanne

Mie sagde ...

Smukt og lækkert - får så meget lyst til at kigge forbi både i den fysiske butik og på webben :-) Alt det bedste, pøj pøj og spyt over skulderen med geschæften :-)

Helle D sagde ...

Hvor SER det fint ud! Tillykke med butikken!:-)

Charlotte Mathiesen sagde ...

Fede billeder :-)

Tina Charlotte Madsen sagde ...

Håber du havde en fantastisk åbning! Det ser ud til at være en skøn og personlig butik - ligesom de er allerbedst!

Glæder mig til at komme forbi en dag.

KH
tina

Finurligefinesser sagde ...

SÅ fint det er, det er da en butik man blir nødt til at besøge :-)