mandag den 26. august 2013

Vær Velkommen - INVITAION

 
Kære Læsere.
 
Fredag den 30. August har jeg glæden af at kunne åbne døren til min halve butik / værksted.
 
Det vil GLÆDE mig at jer in real life.
 
Willemoesgade 52, Kld. , 2100 Kbh. Ø
 
15.30 - 19.00
 

De næste dage får jeg "travlt" med at "flytte ind", vaske vinduer, skrive navn på vinduet.....og ganske enkelt sysle TUSINDFRYD CPH på plads i de nye omgivelser.

Den nye Webshop har nået sin form og mangler "kun" lidt finpusning, her er der mulighed for at se hvad der gemmer sig i værkstedet/ butikken hvis man ikke lige har mulighed for at slå et smut forbi.


Min sambo Smultron og jeg sætter lidt på køl, fylder guf i skålene og glæder os til en fredag eftermiddags åbningsfest i " vores" gade.

Lørdag den 31. August står det store årlige LOPPEMARKED i Willemoesgade, 2100 fra 10-16, så her holder vi selvfølgelig også åbent i nr 52.  Kom og slå to fluer med et smæk ;-)



Glæder mig.

KH

11 kommentarer:

From sagde ...

Lyder hyggeligt, ærgerligt at der er langt til Kbh.
Men rigtig meget tillykke med det :)

Helle Hindborg Gommesen sagde ...

Held og lykke. Håber du bliver rigtig glad for det.
Kh Helle

Miriam sagde ...

Ihh, hvor spændende :) Held og lykke med det. Hvis jeg kan få det til at passe ind, kigger jeg da helt sikkert forbi.

Karina sagde ...

Det er så spændende Wenche, og glæder mig til at kigge forbi en dag. Desværre bliver det ikke på fredag.
Kæmpe tillykke med den nye titel, som butiksindehaver :-)

KH

Lene sagde ...

Ja hjertelig tillykke med din nye titel som butiksindehaver. Det kan kun blive godt med din fine stil og sans for smukt håndarbejde. Knus fra Lene

Katrine sagde ...

Til lykke - men er loppemarkedet ikke lørdag???

Oline Art sagde ...

Tillykke! Det bliver fedt for dig:-)

Tine sagde ...

Hej Wenche
Jeg kan desværre ikke komme forbi på fredag. Men jeg kommer helt sikkert en anden dag :-)
Glæder mig til at se, hvad du har fundet på.
kh Tine

tusindfryd sagde ...

AV JO TAK KATRINE det er da LØRDAG !!! Hørt så mange sige søndag...

LØRDAG FRA 10 - 16 :-)

KH

Hos Frøken Jensen sagde ...

NEJ HVOR FEDT TILLYKKE:

Jeg bor jo lige i Ryesgade, så måske jeg lige kigger forbi ;O)

Hvor er det dog spændende ;O)

Mange hilsner Betina

Ditte Petersen sagde ...

Håber jeg får tid til at kigge forbi! :) Og tillykke, hvor er det bare fedt :)