fredag den 30. august 2013

VELKOMMEN I Den Virtuelle Butik !

Så er der billeder på skærmen i WEB butikken lige HER
 
Har sådan glædet mig til at vise frem hvad jeg har sat op over de seneste måneder.
 


Elefanterne er en af fire i en serie af retro dyr fra 70érne lavet i Japan af Lapin And Me.


Håndmalede natlamper til børneværelset. Håndmalet og også fra Lapin And Me.


Opskrift Tusindfryds Barselsgave, en lille let sag i blød alpaca til den nye verdensborger.


Gel penne i bintage farver og med blomster


Strikkebøger af Lene Holme Samsøe.


Rigtig meget pair og nips.


Håndslåede knapper til syæsken....




Nye Notesbøger og to nye sæt maskintape stickers.




KH

8 kommentarer:

Tulle trut sagde ...

Tillykke med din fine shop :) havde det ikke været for vores bygge projekt som tager weekend tiden så var jeg helt sikkert kommet forbi. Men det må blive næste gang jeg kommer til storbyen :)

Katrine sagde ...

Også stort tillykke med din fine shop og sikkert også rigtig fine butik. Jeg kigger helt sikkert forbi Willemoesgade næste gang jeg gæster staden.
Rigtig god weekend. :-)

byStokholm sagde ...

Så mange fine ting!!

Stort tillykke med shoppen Tusindfrydcph og butikken i Willemoesgade.
Jeg kommer ilende forbi i næste uge, for kan hverken i dag eller i morgen.
Skal selv stå på loppemarked i Valby.

Åh, hvorfor sker der så mange gode ting i Kbh lige på samme dag!

God weekend og held og lykke med det hele!

strikkestine sagde ...

Tillykke med den fine butik. Hvor det nogen skønne sager!
Kigger bestemt ind når jeg er i hovedstaden!!
Solhilsner
Stine

Piximaxi sagde ...

Hej Tusindfryd.

Stort tillykke med din nye webshop (den fysiske kommer jeg ikke til at se da jeg bor i den sydlige Danmark). Jeg har handlet ved dig et par gange før, og der er allerede noget som helt bestemt har fanget min interesse igen :-))

Kan rigtig godt lide dem måde billederne ¨kommer ind¨fra siden på din webshop. .

Venlige hilsner
Piximaxi

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hvor ser det fint ud, flot sat op, lækkert. Et stort tillykke herfra

Stine:)

Helle sagde ...

sikken en masse skønne ting :-)

Jeanette Renting sagde ...

Kaere Wenche,

stort tillykke med dine nye webshop og butik i Willemoesgade.
En gang haaber jeg at komme forbi, men fordi jeg bor i Holland, kan det ikke ske saa let.

Venlig hilsen, Jeanette.