onsdag den 7. august 2013

Nøglen Til Noget Nyt

 
I går fik jeg en ny nøgle i mit "bundt"
 
Nøglen åbner en helt ny dør.
 

Bag døren indretter jeg et værksted og en lille butik i Willemoesgade, 2100.

Her er et udstillingsvindue som jeg håber vil kunne inspirere de forbipasserende.
Her er plads til symaskinen og alt mit andet dims til nye påfund.
Her vil være et lille bord og kaffe på kanden til dem som har lyst til at kigge forbi.
Her vil du kunne finde de nye varer som kommer i en ny webshop.
Her håber jeg i fremtiden at tilbyde både større og mindre workshops.
Her glæder jeg mig til at udfolde mig.

I disse dage skal der ordnes, indrettes og "samrettes". Jeg har nemlig en sambo, Smultron.dk holder allerede til på adressen og i fremtiden deler vi lokalet således at Willemoesgade 52 kommer til at rumme en blanding af Tusindfryd Cph og Smultrons fine ødegårds fund.

Som nabo får jeg også en skrædder, Skrædderen No. 52 så der er lagt op til "leben" dernede af Willemoesgade i fremtiden.

Skulle gerne være på plads til den 30. August, løbende billeder og nærmere info slipper i nok ikke for ;-)

Nyd Dagen

KH

26 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor lyder det bare helt igennem fantastisk - tillykke med det nye :)
Mange hilsner
Anne D

Karen Marie sagde ...

Kæmpe tillykke med dit nye lokale og projekt 👍😊🌞knus Karen Marie

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Det lyder bare HELT fantastisk spændende...
Held og lykke med projektet.
Kh. Lene.

Tina sagde ...

TILLYKKE! Så må man vist hellere komme forbi 2100 på et tidspunkt ;)

Miri sagde ...

Tillykke !
Hvilken glæde :)

Lydert sagde ...

Hvor lyder det dejligt, Tillykke med det

Christel | Colors and Creations sagde ...

Tillykke, det er vel nok spændende! Jeg glæder mig til at kigge forbi, når du er kommet på plads :)

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Tillykke Wenche

... lyder super spændende.
Kh. Stine:)

Jeanette Renting sagde ...

Hej Wenche,
stort tillykke med din nye lokal.
Jeg kommer gerne forbi engang jeg er i København.
Mange hilsner fra Jeanette fra Zwolle, Holland.

Tina Nielsen sagde ...

Tillykke tillykke. Fedt at du tør tage springet. Held og lykke, glæder mig til at høre og se mere til fin butik. Kh 10na

Helle sagde ...

tillykke jeg kommer da forbi en dag :-)

Trillemus sagde ...

Tillykke med det, hvor lyder det spændende.

Kh Mette

handmadebymormor sagde ...

Wau hvor lyder det spændende, et stort tillykke til dig - vil glæde mig til at følge dit nye projekt og vil kigge forbi Østerbro en dag :-)))

Lene sagde ...

Kære Wenche.
kæmpe tillykke med dit nye tiltag. det kan kun blive en succes med din sans for stil og kærlighed til det kreative univers.

knus fra Lene

Moster Pips sagde ...

STORT tillykke, Smultron er en hyggelig forretning nu må jeg kigge forbi noget mere for nu bliver den hyggelig fed;0))

Helle Hindborg Gommesen sagde ...

Tillykke med din nye butik. Hvor bliver det spændende. Hvis jeg kommer til København, så kigger jeg ind og hilser på dig.
Kh Helle

Eva sagde ...

Tillykke. Det lyder som et rigtig spændende projekt, du har gang i.

tusindfryd sagde ...

TUSIND TAK alle sammen det VARMER SÅ MEGET. Man har jo unægtelig "sommerfugle" i maven...men de blafrer så roligt nu :-)

KH

PUK sagde ...

Hvor lyder det bare fint og spændende, Wenche! Vi har venner i Willemoesgade, så mon ikke jeg kigger forbi?! Tillykke med det:)
Kh Puk

Katja Astrup sagde ...

Dejligt for dig, stort tillykke og god arbejdslyst :0)

Majbrit sagde ...

Tillykke med det nye sted, det lyder meget spændende :)

Anonym sagde ...

Tillykke kære Wench, jeg må fluks til KBH ;@
Godt at du tager springet til glæde for mig og alle andre, tak
Glædelig hilsen
Pi Betsch

tichtach sagde ...

FEDT! Tillykke!

Happymade sagde ...

Hvor spændende! Tillykke. Jeg glæder mig til at se billeder og vil huske på adressen, når den står på 'Københavnertur'. Pøj-pøj og rigtig god fornøjelse.
Kh. Anette

Lille Lille Mig sagde ...

Tillykke, hvor lyder det fedt!!

Obat benjolan di payudara sagde ...

Thank atas infonya.